پنج‌شنبه 20 ثور/اردیبهشت 1403 برابر با Thursday, 9 May , 2024
جستجو
Close this search box.
ارزیابی‌ مثبت و موفق مقامات حکومت سرپرست افغانستان از نشست کابل

جلسه کمیسیون سیاسی حکومت سرپرست افغانستان به ریاست «مولوی عبدالکبیر» معاون سیاسی نخست‌وزیر در قصر سپیدار برگزار شد.

به گزارش ایراف، جلسه کمیسیون سیاسی حکومت سرپرست افغانستان به ریاست «مولوی عبدالکبیر» معاون سیاسی نخست‌وزیر و با حضور «امیرخان متقی» وزیر خارجه و برخی دیگر از مقام‌های ارشد سیاسی در قصر سپیدار برگزار شد.

ارگ در اطلاعیه‌ای با اعلام برگزاری این جلسه نوشت، شرکت کنندگان علاوه بر بررسی اوضاع افغانستان و منطقه در خصوص نشست آتی سازمان ملل متحد که قرار است در مورد افغانستان در دوحه برگزار شود نیز بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین در این جلسه در خصوص نشست «ابتکار همکاری‌های منطقه‌ای افغانستان» که هفته گذشته در کابل برگزار شده بود، بحث و تبادل نظر شد. شرکت کنندگان، پس از ارزیابی‌های خود، این نشست را برای گسترش و تقویت همکاری‌های منطقه‌ای مهم و موفق عنوان کردند.

قرار است سازمان ملل متحد در تاریخ ۱۸ و ۱۹ فوریه (۲۹ و ۳۰ بهمن‌ماه)، میزبان نشستی با حضور نمایندگان ویژه کشورها و سازمان‌های بین‌المللی در دوحه، پایتخت قطر باشد.

مقامات حکومت سرپرست افغانستان کرده‌اند از نمایندگان آنها برای حضور در این نشست دعوت شده است، این در حالی است که رهبران سیاسی پیشین افغانستان که برخی از آنها در چارچوب شورای عالی مقاومت برای نجات افغانستان فعالیت دارند با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کردند که از آنها برای حضور در این نشست دعوت نشده است.

دراین رابطه مطالعه آغاز برگزاری نشست کمیته تماس منطقه ای به میزبانی کابل+ عکس و فیلم پیشنهاد می شود.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=4286

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها