دوشنبه 31 ثور/اردیبهشت 1403 برابر با Monday, 20 May , 2024
جستجو
Close this search box.
پاسخ کوبنده ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی؛ تل‌آویو در ترس و وحشت + تصاویر-ایراف

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته حملات همه جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را با استفاده از صدها موشک و پهپاد آغاز کرد و اعماق سرزمین های اشغالی را هدف قرار داد.

به گزارش ایراف، روابط عمومی سپاه پاسداران اعلام کرد که در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه ده‌ها فروند موشک و پهپاد را به سمت اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

این عملیات در پاسخ به حمله روز 13 فروردین رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ارشد ایرانی در این کشور است.

در این حمله که توسط جنگنده‌های ارتش اسرائیل صورت گرفت، سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران سپاه در سوریه و لبنان به همراه سردار حاج رحیمی و 5 نفر دیگر از همرزمانشان به شهادت رسیدند.

22 فروردین ماه، رهبر انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید فطر با اشاره به حمله رژیم ددمنش به کنسولگری ایران در دمشق تاکید کردند: «در عرف جهانی حمله به کنسولگری و سفارت هر کشور، حمله به خاک آن کشور محسوب می‌شود و رژیم سرتا پا خباثت صهیونیستی باید برای این جنایت تنبیه شود و خواهد شد.»

فرمانده کل قوا همچنین در پیام تسلیت شهادت سرداران زاهدی و حاج رحیمی تاکید کردند: «رژیم خبیث به‌دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد. آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول و قوه‌ی الهی.»

بربنیاد گزارش‌ها حملات سنگین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین های اشغالی موجب رعب و وحشت شدید این رژیم جعلی و متحدان غربی آن به ویژه آمریکا شده است.

گزارش‌ها حاکی از اصابت موشک ها و پهپادهای ایرانی به پایگاه های نظامی، فرودگاه ها و سایر نقاط استراتژیک تعیین شده در اعماق سرزمین های اشغالی است.

تصاویر گسترده‌ای از عبور موشک ها و پهپادهای ایرانی از آسمان کشورهای مختلف منطقه و رسیدن آنها به خاک فلسطین اشغالی منتشر شده است.

غرش موشک‌های ایرانی بر فراز مسجد الاقصی موجب شادی و سرور فلسطینی‌ها شده است.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=13724

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها