دوشنبه 31 ثور/اردیبهشت 1403 برابر با Monday, 20 May , 2024
جستجو
Close this search box.
رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و جمعی از همرزمان وی در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در کنسولگری ایران در دمشق تاکید کرد که این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش ایراف، در واکنش به حمله تروریستی شب گذشته رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی، همرزم بزرگوارش سردار محمد هادی حاج رحیمی و چند مستشار نظامی رسمی ایران در سوریه، رهبر انقلاب با صدور پیامی تاکید کرد: رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد. آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول و قوه‌ی الهی.

در بخشی از پیام رهبر انقلاب آمده است: شهیدان ما از خداوند مهربان خود، نشان قبول مجاهدتِ درازمدت خود را دریافت کردند و هم‌اکنون در جمع اولیاء و صلحاء، متنعم به نِعَم الهی‌اند.

در پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید شده است که سردار زاهدی از دهه شصت در میدان‌های خطر و مجاهدت، چشم انتظار شهادت بود. آنها چیزی را از دست نداده و پاداش خود را دریافت کرده‌اند، ولی غم فقدان آنان برای ملت ایران به‌ویژه هرکه آنان را می‌شناخت سنگین است.

پیشنهاد می شود:حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در دمشق نقض آشکار موازین دیپلماتیک است

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=11956

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها