چهارشنبه 13 سرطان/تیر 1403 برابر با Wednesday, 3 July , 2024
حضور 50 تاجر و سرمایه‌گذار افغانستانی در نمایشگاه ایران هلث

به گزارش ایراف، گفتگوهای دوجانبه با حضور تاجران و سرمایه گذاران کشورهای مختلف از جمله افغانستان با شرکت‌های بزرگ سازنده تجهیزات پزشکی در جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی «ایران هلث» در حوزه تجهیزات پزشکی در تهران برگزار شد.

مدیرعامل صندوق تجهیزات پزشکی ایران که متولی بخش بین‌الملل این نمایشگاه است می‌گوید که امسال حدود ۵۰ تاجر و سرمایه‌گذار از افغانستان برای شرکت در این گفتگوهای دوجانبه شرکت کردند.

حسین سلمانی اظهارداشت: این صندوق و شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات پزشکی در ایران آماده هرگونه همکاری با شرکت های افغانستانی، از صادرات این تجهیزات تا تکنولوژی ساخت آنها است.

پیش از این سید حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و داروی جمهوری اسلامی ایران از آمادگی این کشور برای صادرات محصولات با کیفیت و همچنین تکنولوژی در حوزه‌های تجهیزات پزشکی و دارو به افغانستان خبر داده و از تاجران افغانستانی خواسته بود که از نزدیک تازه‌ترین دست‌آوردهای ایران در این حوزه‌ها را در نمایشگاه «ایران هلث» تهران ببینند.

نمایشگاه بین‌المللی «ایران هلث» با عرضه بیش از ۶۰۰ محصول در حوزه‌های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی، از روز شنبه، ۲۹ اردیبهشت در تهران با حضور ۷۰۰ شرکت آغاز به کار کرد و به مدت ۴ روز، به معرفی تازه‌ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در این حوزه پرداخت.

این نمایشگاه امسال به همت پارک علم و فناوری پردیس تهران برگزار شد.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=21601

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها