دوشنبه 31 ثور/اردیبهشت 1403 برابر با Monday, 20 May , 2024
جستجو
Close this search box.
فعالیت داعش در افغانستان متوقف و امنیت تامین شده است- ایراف

امیرخان متقی، سرپرست وزارت خارجه حکومت سرپرست در دیدار با نماینده ویژه سازمان همکاری‌ اسلامی در امور افغانستان تاکید کرد که فعالیت داعش در افغانستان متوقف و امنیت تامین شده است.

به گزارش ایراف، سرپرست وزارت امور خارجه طالبان در این دیدار که امروز شنبه ۱ اردیبهشت در کابل برگزار شد مطرح کرد که کشورش به تامین حقوق اساسی زنان توجه کرده است و زنان در بخش های مختلفی مانند آموزش، سلامت و‌ تجارت در حال فعالیت هستند.

همچنین امیرخان متقی در این دیدار عنوان کرد که با تسلط حکومت سرپرست «خونریزی» در افغانستان خاتمه یافته و فعالیت داعش متوقف شده و امنیت در کشور تامین است.

علاوه بر این، عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرای حکومت سرپرست افغانستان نیز با نماینده ویژه سازمان همکاری اسلامی دیدار داشته است.

در این دیدار طارق علی بخیت، معاون دبیرکل و‌ نماینده سازمان همکاری های اسلامی برای افغانستان ضمن بیان نکاتی در مورد روابط حکومت سرپرست ‌و سازمان همکاری اسلامی از حکومت سرپرست در نشست آینده این سازمان در گامبیا دعوت به عمل آورد.

وزارت خارجه حکومت سرپرست افغانستان در خبرنامه‌ای که در این رابطه منتشر کرده آورده است که طارق علی بخیت از سفر به افغانستان و دیدار با مقام های حکومت سرپرست به عنوان بخشی از تعامل سازمان همکاری اسلامی با کابل یاد کرده است.

پیشنهاد می شود:داعش مسئولیت حمله و انفجار غرب کابل را بر عهده گرفت

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=14960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها