دوشنبه 31 ثور/اردیبهشت 1403 برابر با Monday, 20 May , 2024
جستجو
Close this search box.
اطلاعیه سفارت افغانستان در تهران برای پذیرفته شدگان حج تمتع- ایراف

سفارت افغانستان در تهران اطلاعیه پذیرفته شدگان حج تمتع را منتشر کرد.

به گزارش ایراف، در این اطلاعیه به متقاضیانی که در قرعه کشی پذیرفته شده اند آمده است: افراد دارای پاسپورت اقامتی و خانواری توسط اداره پلیس مهاجرت و گذرنامه مرکزی تهران می توانند جهت دریافت خروج و مراجعت به پلیس مهاجرت مرکز استان های مربوطه خود مراجعه نمایند. و افرادی که اقامت شان از تهران صادر شده با در دست داشتن دو قطعه عکس  و اصل و کپی مدرک پاسپورت و صفحه اقامت به اداره پلیس مهاجرت مرکزی تهران مراجعه کنند.

علاوه بر این، در این اطلاعیه آمده که افرادی که دارای کارت هوشمند و کارت آمایش دارند برای خروج و مراجعت با همراه دو قطعه عکس، اصل و کپی کارت هوشمند، کارت آمایش، پاسپورت اقامتی و خانوار و یا برگه تردد به اداره پلیس مهاجرت و گذرنامه تهران در خیابان ستارخان مراجعه فرمایند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه گفته شده که دریافت معرفی نامه از نمایندگی امور مهاجرین سفارت جهت ارائه به وزارت امور مهاجرین افغانستان ضروری است. این درحالی است که دارندگان برگه های سرشماری تا اطلاع بعدی منتظر باشند. در ادامه در اطلاعیه آمده است که برندگان حج موارد زیر را مدنظر داشته باشند:

1.پذیرفته شدگان حج باید تا تاریخ 1403/01/28 به وزارت امور مهاجرین مراجعه نمایند.

2.افرادی که بعداز دریافت خروج و مراجعت و عزیمت به افغانستان انصراف نمایند و یا به وزارت مهاجرین مراجعه ننموده به هر دلیلی در پروسه حج شرکت ننمایند، تمامی هزینه های سفر حج از وی دریافت گردیده و در سال های آینده از پروسه حج محروم می گردند.

پیشنهاد می شود:آغاز ثبت نام حج برای اتباع افغانستان در ایران

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=13053

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها