چهارشنبه 26 ثور/اردیبهشت 1403 برابر با Wednesday, 15 May , 2024
جستجو
Close this search box.

طی روزهای گذشته ملا محمد یعقوب مجاهد، وزیر دفاع ملی و فصیح‌الدین فطرت، رییس ستاد نیروهای مسلح حکومت سرپرست افغانستان به قطر سفر کردند.

ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی حکومت سرپرست افغانستان این سفر را پردستاورد‌ توصیف می‌کند.

به گزارش ایراف، این مقامات بلندپایه نظامی حکومت سرپرست افغانستان ابتدا از نمایشگاه تسلیحات که شرکت های مختلف بین المللی تولید اجناس نظامی در آن محصولات خود را به نمایش گذاشته بودند، بازدید کردند.

در حاشیه این نمایشگاه، ملا محمد یعقوب با نایب امیر قطر نیز دیدار کرد که در آن بر توسعه بیشتر روابط موجود میان افغانستان و قطر تاکید شد.

همزمان سرپرست وزارت دفاع ملی نیز دیداری با وزیر دفاع قطر داشت که حکومت سرپرست افغانستان این نشست را مفید می داند.

ذبیح الله مجاهد، سخنگوی حکومت سرپرست افغانستان می‌گوید که سفر این مقام های بلندپایه افغانستان به قطر مملو از دستاوردهای نظامی برای افغانستان بود.

مجاهد می‌افزاید: «وزیر دفاع کشور با نایب امیر قطر دیدار کرد و همچنین رییس ستاد ارتش و وزیر دفاع نیز با وزیر دفاع قطر دیدار و گفتگو کردند، و در تمام این دیدارها در مورد روابط افغانستان و قطر بحث شد. تمام روابط که در گذشته با قطر داشتیم مورد ستایش قرار گرفت و در مورد توسعه روابط با غرب نیز بحث شد. این سفر سرشار از دستاوردها و سفر مهمی بود و برای افغانستان در عرصه نظامی چیزهای زیادی به همراه خواهد داشت.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=9305

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها