چهارشنبه 13 سرطان/تیر 1403 برابر با Wednesday, 3 July , 2024
آخرین خبرها درباره سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور- ایراف

به گزارش ایراف، برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور، در منطقه جلفا یا ورزقان آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

ساعت ۱۷:۰۷

کولیوند: هنوز از وضعیت حادثه بالگرد حامل رییس جمهور اطلاعی نداریم

رئیس جمعیت هلال احمر درباره حادثه رخ داده برای بالگرد حامل رئیس جمهور گفت: هنوز اطلاع دقیقی از وضعیت نداریم.

ساعاتی پیش خبر رسید که بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهانش در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار حادثه شده است. در این باره پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: هنوز اطلاع دقیقی از وضعیت نداریم. به محض اطلاع خبر می‌دهیم.

احمد وحیدی، وزیر کشور نیز گفت: منتظر هستیم تا گروه‌های امدادی به محل حادثه بروند. به دلیل وضعیت آب و هوا و مه بالگرد حامل رئیس‌جمهور مجبور به فرود سخت شده است.

ساعت ۱۷:۵۹

وزیر کشور در گفت‌وگو با شبکه خبر گفت: رئیس جمهور در راه بازگشت از مراسم افتتاحیه با همراهان با چند بالگرد برمی‌گشتند. یکی از بالگردها دچار فرود سخت می‌شود.

گروه‌های امدادی منطقه در حال حرکت به سمت محل هستند.

وضعیت بد آب و هوایی باعث شده است که دسترسی به منطقه سخت باشد.

ارتباط با محل بوده است، ولی با توجه به اینکه منطقه پیچیده است برقراری ارتباطات سخت است و ما منتظر هستیم که گروه های امدادی به زودی به این منطقه برسند.

ساعت ۱۶:۵۱

علیرضا بیگی نماینده تبریز: هلال احمر به دنبال هلی کوپتر زمین خورده است

احمدعلیرضا بیگی، نماینده تبریز: از جزئیات حادثه اطلاعی ندارم. دوستان هلال‌احمر که به منطقه می‌رفتند به من اعلام دادند که این اتفاق افتاده است و ما دنبال هلیکوپتر زمین خورده هستیم. دقیقا نمی‌توانم بگویم که حادثه‌ای برای بالگرد حامل رئیس دولت سیزدهم رخ داده است.

ساعت ۱۶:۴۲

اعزام پهپادها و تیم‌های امدادی هلال احمر به محل حادثه برای بالگرد کاروان همراه رئیس جمهور

محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: به دنبال اعلام خبری مبنی بر وقوع حادثه برای بالگرد حامل کاروان همراه رئیس جمهوری، تیم‌های امدادی از سوی جمعیت هلال احمر به محل اعزام شده‌اند.

او گفت: محل وقوع حادثه در محدوده کلیبر و ورزقان بوده است. تیم‌های پهپادی و امدادی هلال احمر به محل اعزام شده‌اند.

محمودی خاطرنشان کرد: ما نیز در حال بررسی موضوع هستیم و خودمان نیز در محل حاضر خواهیم شد. تاکنون گزارشی مبنی بر سقوط دریافت نکرده‌ایم.

ساعت ۱۶:۳۷

ایسنا نوشته است: شرایط سخت آب و هوایی تلاش امدادرسانی به محل سانحه بالگرد رئیسی را با سختی روبرو کرده است

رئیس جمهور، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بوده است.

برخی افراد توانسته اند بعد از وقوع حادثه لحظاتی با آیت الله آل هاشم صحبت کنند اما در حال حاضر تلفن ها در دسترس نیست.

ساعت ۱۵:۵۷

خبرگزاری تسنیم از تبریز نوشت که برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند و بدین جهت امیدواری برای پایان این حادثه بدون تلفات جانی افزایش یافته است.

در این کاروان، ۳ هلیکوپتر حضور داشته‌اند که دو هلیکوپتر که برخی وزرا و مسئولان در آن حضور داشته‌اند سالم به مقصد رسیده‌اند.

شنیده شده است آیت الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز و آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز در هلیکوپتر حامل رئیس جمهور حضور داشتند.

در همین حال؛ خبرگزاری ایسنا نوشته است که بعد از ظهر امروز اخبار ضد و نقیضی درباره سانحه برای یکی از بالگردهای همراه رئیس‌جمهور منتشر شده است.

در برخی اخبار آمده است که به دلیل مه آلود بودن هوای منطقه شمال آذربایجان شرقی، کاروان همراه رئیس جمهور مجبور به ادامه سفر به صورت زمینی شد.

هیچ منبع رسمی تا این لحظه این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.

شبکه خبر نیز از وقوع سانحه برای یکی از بالگردهای رئیس‌ جمهور خبر داده است.

پیشنهاد می شود: اخبار ضد و نقیض از وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=20499

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها