دوشنبه 31 ثور/اردیبهشت 1403 برابر با Monday, 20 May , 2024
جستجو
Close this search box.

ملا هبت‌الله آخوندزاده؛ رهبر حکومت سرپرست افغانستان در سخنانی در قندهار حملات رژیم صهیونیستی به غزه را ظالمانه خواند و گفت: آمریکا برای دفاع از رژیم اسراییل، یمن را بمباران کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایراف، هبت‌الله آخوندزاده ضمن تقبیح حملات رژیم صهیونیستی به غزه، آن را ظالمانه خواند و آمریکا را به دلیل حمایت از جنایات اسرائیل نکوهش کرد.

وی طی سخنانی در قندهار گفت: حملات ظالمانه به مردم غزه جریان دارد و داعیه‌دار ظالم حقوق بشر [آمریکا] در کنار رژیم صهیونیستی و به حمایت وی ایستاده است.

آخوندزاده در محکومیت رفتارهای آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی افزود: [آمریکا] به اسرائیل کمک مالی و تسلیحاتی و مستشاری کرده و در این راه شما دیدید که در دفاع و حمایت از اسرائیل، یمن را نیز بمباران کرد و گویا قصد دارد تمام خاورمیانه را برای حمایت از او زیر بمباران قرار دهد.

رهبر حکومت سرپرست افغانستان ادامه داد: اکنون آمریکا داعیه‌دار حقوق بشر است، با این حال دیدید که در 20 سال اشغال افغانستان این ظالمان خونخوار و سفاک چه‌ها که نکردند برای از بین بردن افغان‌ها، اما خداوند متعال آن‌ها را با ناکامی و شکست مواجه کرد.

وی تصریح کرد: آمریکا حاضر نبود از افغانستان خارج شود و در این 20 سال هم شما مردم دیدید که چه کسانی در کنار آن‌ها ایستادند تا اشغال کشور ادامه پیدا کند.

آخوندزاده همچنین خاطرنشان کرد: همین‌ها برای خدمت به آمریکا به مردم مؤمن و مظلوم افغانستان ظلم کردند، و امروز با استقرار نظام جدید، بساط ظلم به پایان رسیده است.

او دو روز پیش نیز در بیانیه ای رژیم صهیونیستی را به ارتکاب نسل‌کشی در غزه متهم کرده بود.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=2195

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها