چهارشنبه 13 سرطان/تیر 1403 برابر با Wednesday, 3 July , 2024
وعده‌های «بایدن» نادرست و توهین‌آمیز است

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس با انتقاد به جو بایدن که گفته بود به وعده هایی که می دهد، عمل می کند، گفت که اظهارات او نادرست و توهین آمیز است.

به گزارش ایراف، مایکل مک کال به تازگی مطرح کرده است که پس از خروج آمریکا از افغانستان، این کشور هزاران نفر از نیروهای متحد خود در افغانستان را پشت سرجای خود جای گذاشت.

این مقام آمریکایی خطاب به جو بایدن گفت که «شما تقریباً هزاران آمریکایی وده ها هزار نفر از متحدان ما را پس از وعده دادن به آنها، پشت سر گذاشتید».

گفتنی است این اظهارات درحالی مطرح می شود که خروج آمریکا از افغانستان با انتقادهای بیشماری از سوی مقامات ارشد این کشور روبه رو شده است. به طوری که زلمی خلیلزاد نماینده ویژه امریکا برای صلح افغانستان، به تازگی در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان مطرح کرد که بایدن به توصیه های دیپلمات های ارشد که از او خواسته بودند که نیروهای آمریکایی را بدون وجود شرایط خاص از افغانستان خارج نکند، نادیده گرفت.

او در این جلسه مطرح کرد که هرچند طرح خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان در زمان دونالد ترامپ آغاز شده بود اما بایدن می توانست این طرح را تغییر یا متوقف کند.

کمیته روابط خارجی کنگره همچنین در اظهارنظر دیگر گفت، اظهارات بایدن درباره خروج آمریکا از افغانستان در تناقض است.

در این رابطه مطالعه مجلس نمایندگان آمریکا: اظهارات بایدن درباره خروج از افغانستان متناقض است پیشنهاد می شود.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=18847

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها