دوشنبه 31 ثور/اردیبهشت 1403 برابر با Monday, 20 May , 2024
جستجو
Close this search box.
خطرناک ترین هسته تروریستی داعش در عراق متلاشی شد

به گزارش روزنامه های عراقی و به نقل از یک مقام امنیتی این کشور، خطرناک ترین هسته تروریستی داعش در جریان یک عملیات در هفته گذشته در سامرا منهدم شد.

به گزارش ایراف، میدل ایست نیوز به نقل از روزنامه الصباح عراق، گزارش داده که یک مقام امنیتی عراقی به شرط محفوظ ماندن هویت اش به روزنامه عراقی الصباح، گفته است که طی یک عملیات در هفته گذشته  نیروهای امنیتی عراقی به مخفیگاه این تروریست ها در روستای صعیویه در سامرا حمله کردند.

این روزنامه عراقی به نقل از این مقام گفته است که در جریان این عملیات «محمد انتخاب محمد حسین الاسودی» کشته و شماری دیگر از تروریست ها کشته شدند. همچنین در طی این عملیات، 3 مخفیگاه این گروه تروریستی تخریب و تجهیزات این گروه که شامل کمربندهای انفجاری و نارنجک، سلاح سبک و متوسط، شوکر و موارد مورد استفاده در بمب گذاری کشف و ضبط شده است.

در بخش دیگری از این گزارش همچنین آمده است که این گروه تروریستی از سال 2007 فعالیت داشته و در جریان ترور نیروهای پلیس، نیروهای حشدالشعبی و دزدیدن شهروندان و باج گیری نقش داشته اند.

 این درحالی است که موسسه واشنگتن در گزارشی که در 20 مارس سال جاری منتشر کرده، آروده است که  یافته ها نشان می دهد که اگرچه هسته های داعش در عراق  و سوریه تخریب شده اند اما این گروه توانسته اند در مناطق حاشیه ای به عنوان شعب متنوع این گروه فعالیت کنند.

درباره انهدام سلول تروریستی داعش در ننگرهار افغانستان+ تصاویر بخوانید.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=17974

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها