دوشنبه 31 ثور/اردیبهشت 1403 برابر با Monday, 20 May , 2024
جستجو
Close this search box.
حمایت نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و افغانستان از "ایران اکسپو"- ایراف

به گزارش ایراف، نایب رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و افغانستان در صفحه ایکس خود نوشت: بیش از هزار نفر از تجار خارجی(واقعی) در این نمایشگاه حضور دارند.

پیش از این نیر ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در مورد نمایشگاه ایران اکسپو گفته بود: براساس سیاست دولت سیزدهم همکاری و هماهنگی نزدیک بین وزارت خارجه و معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه با سازمان توسعه و تجارت و وزارت صمت برای نمایشگاه ایران اکسپو 2024 به صورت مستمر برقرار بود. دیپلمات‌ها و کارشناسان اقتصادی ما در سفارتخانه‌ها در این خصوص ماموریت یافتند که این موضوع را با جدیت دنبال کنند.

تلاش‌های مثمرثمر و نتیجه بخشی را داشتیم و گزارش‌ها حاکی از مشارکت فعال و پرثمر در این نمایشگاه خواهیم بود. امیدواریم شاهد رخداد اقتصادی در تهران در نیمه اردیبهشت ماه باشیم و دستگاه دیپلماسی در کنار وزارت صمت به مسؤولیت‌های خود عمل کرده است و مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی شخصا این موضوع را پیگیری می‌کند.

نمایشگاه توانمندیهای صادراتی ایرانIRANEXPO 2024  ۸ الی ۱۲ اردیبهشت در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه از تاجران کشورهای مختلف دعوت شده است.

پیشنهاد می شود:ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران برگزار می‌شود

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=15966

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها