دوشنبه 31 ثور/اردیبهشت 1403 برابر با Monday, 20 May , 2024
جستجو
Close this search box.
بازدید فرمانده مرزبانی فراجا از پایانه مرزی میلک- ایراف

فرمانده مرزبانی فراجا اعلام کرد که هم اینک تبادلات تجاری با کشور دوست و برادر افغانستان از طریق پایانه مرزی میلک در حال انجام است و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

به گزارش ایراف به نقل از ایرنا، سردار احمدعلی گودرزی روز یکشنبه ۱۹ فروردین در راستای مرتفع کردن مشکلات پایانه مرزی میلک و بهبود وضعیت معیشتی مرزنشینان با حضور فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان و مسئولان شهرستانی از پایانه مرزی میلک بازدید کردند.

وی ضمن اظهار رضایت از برقراری امنیت پایدار و احساس امنیت در بین مرزنشینان در تبادلات تجاری افزود: مجموعه دستگاه‌های دخیل در پایانه همواره در تلاش بوده تا فرآیند خروج کالا تسهیل گردد و مرزنشینان عزیز بیش از پیش از ظرفیت‌های موجود در منطقه بهره ببرند.

فرمانده مرزبانی فراجا خاطرنشان کرد: سهولت انجام اقدامات گمرکی مدیون مرزدارانی است که در برقراری امنیت پایدار در منطقه تلاش می‌کنند.

پیش‌تر خبرگزاری ایراف گزارش داد که گذرگاه مرزی میلَک – زرنج میان ایران و افغانستان، امروز یکشنبه ۱۹ فروردین با همکاری مسئولان ایرانی بازگشایی شده است.

میلک از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند ایران، در فاصله ۲۶۱ کیلومتری شمال زاهدان، در جوار رودخانه مرزی مشترک پریان و نزدیکی شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار دارد.

پیشنهاد می شود:مرز میلک-زرنج بازگشایی شد

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=12785

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها