چهارشنبه 13 سرطان/تیر 1403 برابر با Wednesday, 3 July , 2024
توزیع کمک‌های خوراکی و غیرخوراکی

ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت کابل در همکاری موسسه کودکان آلمان و شرکت «گلرنگ»، برای ۱۵۰ خانواده آسیب‌دیده، بی‌بضاعت و مهاجرین اخراجی از پاکستان، کمک‌های خوراکی و غیرخوراکی توزیع کرد.

به گزارش ایراف، مولوی محمد سلیم حقانی، رئیس مبارزه با حوادث طبیعی ولایت کابل در جریان توزیع این کمک‌ها گفت که به هر خانواده یک کیسه آرد، یک بسته غذایی شامل روغن، لوبیا، شکر، برنج و یک بسته از شرکت گلرنگ شامل شامپو، مایع ظرف‌شویی و پودر لباسشویی توزیع شد.

وی ضمن تاکید بر آسیب‌پذیری مردم در شهر کابل، از نهادهای کمک کننده خواست تا مردم آسیب‌پذیر را در این شرایط تنها نگذاشته، به کمک‌های بشردوستانه خویش ادامه دهند.

این در حالی است که میلیون‌ها نفر در افغانستان نیازمند دریافت کمک‌های انسان دوستانه هستند؛ اما از سه میلیارد دلار بودجه درخواستی سازمان ملل تنها 2.9 درصد از بودجه مورد نیاز برای کمک به مردم افغانستان تأمین شده است.

با این وجود، متیو میلر، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز گذشته ادعا کرد که آمریکا همچنان «بزرگترین کمک کننده به مردم افغانستان» است. کمک‌هایی که به جای ارائه از طریق سازمان های امدادی به نیازمندان واقعی، به صورت بسته‌های پول نقد به کابل فرستاده می‌شود و ابهامات و نگرانی‌های زیادی درباره آن وجود دارد.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=8828

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها