دوشنبه 31 ثور/اردیبهشت 1403 برابر با Monday, 20 May , 2024
جستجو
Close this search box.

به گزارش ایراف؛ «امیرخان متقی« وزیر امور خارجه دولت طالبان با مسئول جدید امور بشردوستانه و عمرانی سازمان ملل متحد در افغانستان دیدار و گفت‌گو کرد.

«اندريکا رتواتی»، مسئول جدید امور بشردوستانه و عمرانی سازمان ملل متحد در افغانستان و معاون یوناما با «امیرخان متقی»، وزیر امور خارجه دولت طالبان در کابل دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای نشست، وزیر امور خارجه طالبان سمت جدید را به رتواتی تبریک گفت و از «دانیل اندرس»، معاون قبلی یوناما، برای کمک‌ها و تلاش‌های وی در افغانستان تشکر کرد.

متقی گفت: امارت اسلامی طالبان محیط مناسبی برای امور بشردوستانه و عمرانی در افغانستان ایجاد کرده و در نتیجه این تلاش‌ها طی بیش از دو سال گذشته این بخش‌ها پیشرفت خوبی داشته‌اند.

رتواتی نیز در این دیدار با اشاره به سمت قبلی خود به عنوان رئیس حوزه آسیا پاسیفیک کمیساریای عالی مهاجران سازمان ملل متحد، گفت پیش از این نیز در‌ راستای کاهش مشکلات افغان‌ها، به‌ویژه افغان‌های مقیم افغانستان و مهاجران بازگشته از کشورهای همسایه، تلاش کرده و مصمم است تا در سمت جدید‌ در راستای کمک به افغان‌ها در عرصه‌های مسائل بشردوستانه و عمرانی کار کند.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=1955

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها