چهارشنبه 13 سرطان/تیر 1403 برابر با Wednesday, 3 July , 2024
تیم ملی کریکت افغانستان به مصاف سریلانکا می‌رود-مربی تیم ملی کریکت هند: افغانستان تیم خطرناکی است_ایراف

به گزارش ایراف؛ قرار است تیم ملی کریکت افغانستان در مرحله هشت بهترین جام جهانی کریکت سال ۲۰۲۴، صبح امروز ۲۰ جون (۳۱ خرداد) به وقت محلی هند با تیم قدرتمند هند رقابت کند.

راهول درایود، مربی تیم کریکت هند گفت که در رقابت فردا که در باربادوس برگزار می‌شود، تیم افغانستان را دست کم نخواهند گرفت.

او که در یک نشست خبری سخن می‌گفت افزود: ما می‌دانیم که تیم افغانستان در این نوع بازی (۲۰ امتیازی) بسیار خطرناک است و آنان خطرناک بودن‌شان را با عملکردشان در جام جهانی نشان داده‌اند.

راهول درایود افزود که شمار زیادی از بازیکنان تیم افغانستان بیشتر از بازیکنان هندی در لیگ‌های مختلف ۲۰ امتیازی بازی می‌کنند.

مربی تیم هند گفت که تیم افغانستان با شایستگی به هشت بهترین این جام راه یافته است.

هند در ماه ژانویه سال روان میلادی در شهر بنگلور در یک رقابت دشوار افغانستان را شکست داد. با این حال مربی این تیم از چالشی که بازیکنان تیم ملی هند با آن مقابل هستند، آگاهی دارد.

در همین حال، جانتن ترات، مربی تیم ملی کریکت افغانستان نیز گفته است که بازیکنان این تیم از شکست در مقابل وست اندیز آموختند و فردا در مقابل هند، اشتباهات گذشته را تکرار نخواهند کرد.

مربی تیم افغانستان افزود که نه یا ۱۰ بازیکن افغان در لیگ برتر هند بازی کرده‌اند و آنان هر آنچه در مورد بازیکنان هندی می‌دانند، با سایر بازیکنان تیم خود شریک خواهند کرد.

تیم ملی کریکت افغانستان تاکنون هیچ وقت در بازی‌های ۲۰ اووره شکست نکرده است. اما بار‌ها با تفاوت خیلی اندک بازنده شده و یک بار مسابقه خود را مساوی نیز شده است.

 

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=25539

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها