هشدار مکرر آمریکا به تل‌آویو

در پی حمله شب گذشته جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی شماری از شخصیت ها و و احزاب افغانستان به این اقدام واکنش نشان دادند.

به گزارش ایراف، محمد محقق از چهره ها سیاسی و رهبر حزب وحدت اسلامی افغانستان در واکنش به حمله اخیر بیان کرد که « حمله موشکی و پهپادی ایران در چهارچوب حق دفاع از خود و حق طبیعی دولت و ملت ایران بود». حزب وحدت گفته که حملات صورت گرفته از سوی ایران مرهمی بر دل های زخم خورده فلسطینی های ساکن غزه است.

سردبیر روزنامه ملی انیس افغانستان نیز در واکنش به این حمله گفت که شب گذشته اولین شبی بود که بر خاک فلسطین حمله صورت نگرفت. آفرین بر پاسخ کوبنده ایران.

همچنین، گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی افغانستان نیز در واکنش به این حمله در صفحه ایکس خود آورده است که «پاسخ ایران به حمله به کنسولگری اش: حق مسلمش بود. مسئولیتش به زمامداران شرور اسرائیل و حامیانش بر می گردد. این یک انکشاف مثبت است که در جهان اسلام کشوری را می یابیم که در برابر ژاندارم آمریکا در منطقه راه عکس العمل و انتخاب بالمثل را انتخاب می کند: نه سکوت ننگین و تسلیمی ذلت بار را».

محمد شریفی نویسنده افغانستانی هم در صفحه توییتر خود آوده است « باران موشک های ایران که بر اسراییل می بارد،  باعث شده مسیر خود را گم کرده اند و من تعجب می کنم که آن لاف زدن ها در مورد سیستم دفاعی اسرائیل چه شد؟».

در این رابطه مطالعه پاسخ کوبنده ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی؛ تل آویو در ترس و وحشت + تصاویر پیشنهاد می شود.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=13852

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها