سهیل شاهین خواستار توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه شد-ایراف

به گزارش ایراف، سهیل شاهین، رییس دفتر سیاسی قطر در واکنش به اقدامات رژیم صهیونیستی ضمن محکومیت این اقدامات، این جنایات را «نسل کشی» خواند.

او در پیامی که در صفحه ایکس خود منتشر کرده از خواستار مقابله این جنایات شده است.

شاهین در همین رابطه نوشته است: «همه مردم آزادی‌خواه و با وجدانی آزاد که واقعاً مدافع حقوق بشر هستند، باید دست به دست هم داده تا کشتار فلسطینیان بی گناه را متوقف کنند

جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی امروز برخی از مناطق پرجمعیت و منازل مسکونی را در نقاط مختلف باریکه غزه را هدف قرار دادند. در جریان این حملات ده‌ها نفر شهید و زخمی شدند.

در همین حال، نماینده رژیم صهیونیستی چند روز پیش در شورای حقوق بشر سازمان ملل در موضعی حیرت‌انگیز گفته بود که طالبان در حال نابودی آینده نسل کنونی افغانستان هستند.

شاحار، نماینده رژیم صهیونیستی در شورای حقوق بشر سازمان ملل در سخنرانی خود در این شورا گفت: طالبان در حال تحکیم آپارتاید جنسیتی و مدلی از حکمرانی‌اند که زنان در آن هیچ جایگاهی ندارند.

او ادامه داد: طالبان از طریق خشونت و ظلم بر افغانستان حکمرانی می‌کند.

این درحالی است که به گفته سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد روزانه ۱۰۰ کودک در غزه شهید می‌شوند و بیش از ۱۵ هزار کودک در پی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به باریکه غزه شهید شده‌اند.

این رژیم در اواسط خردادماه سال جاری در حمله مرگبار اسراییل به یک مدرسه سازمان ملل، 35 نفر شهید شدند.

در فردای این اقدام خشونت بار، سازمان ملل متحد در ۱۸ خردادماه نام این رژیم را در فهرست «شرم» قرار داد.

سازمان بین المللی نجات کودکان به تازگی اعلام کرد که حدود 21 هزار کودک فلسطینی در غزه مفقود یا زیر آوار مانده‌اند یا دستگیر شده‌اند و یا هم در گورهای ناشناس دسته جمعی دفن شدند.

این سازمان آمار داده است که حداقل ۱۷ هزار کودک بدون همراه و جدا شده و تقریباً ۴ هزار کودک احتمالا در زیر آوار مفقود هستند و تعداد نامعلومی نیز در گور‌های دسته‌جمعی دفن شده‌اند.

سازمان بین‌المللی نجات کودکان همچنین گفته است که به دلیل تشدید حملات رژیم صهیونیستی به رفح تعداد کودکان جدا شده از خانواده‌هایشان افزایش یافته است.

چند روز پیش نماینده رژیم صهیونیستی در شورای حقوق بشر سازمان ملل گفت: طالبان در حال نابودی آینده نسل کنونی افغانستان هستند!

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=26210

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها