چهارشنبه 13 سرطان/تیر 1403 برابر با Wednesday, 3 July , 2024
عدم انتشار تصاویر رهبر طالبان دلیل «علمی» دارد

ذبیح الله مجاهد، سخنگوی حکومت سرپرست افغانستان در یک نوار ویدئویی تازه منتشرشده، علت عدم انتشار تصاویر ملاهبت الله آخوندزاده، رهبر طالبان را «علمی» خواند.

به گزارش ایراف، ذبیح الله مجاهد، سخنگوی حکومت سرپرست در یک نوار ویدئویی که امروز در شبکه های اجتماعی به نشر رسیده و دست به دست می شود، علت عدم انتشار تصاویر ملا هبت الله آخوندزاده، رهبر طالبان را علمی خواند.

در این نوار ویدئویی که مکان و تاریخ دقیق آن مشخص نیست، سخنگوی حکومت سرپرست می گوید که ملا هبت الله با مردم مانند خودشان رفتار می‌کند و هیچ تفاوتی ندارد و این جای نگرانی نیست. او می گوید، رهبر طالبان برای عدم انتشار تصاویر خود ملاحظات علمی دارد که ما هم قانع نشده ایم.

مجاهد این صحبت را در حالی می گوید که جزئیاتی در مورد آن ارائه نمی دهد و ابراز امیدواری می کند که رهبر طالبان روزی چهره خود را به همه نشان دهد.

هبت الله آخوندزاده، رهبر طالبان از سه سال گذشته تاکنون در ملأ عام ظاهر نشده است. همچنین از او هیچ عکس تازه ای در این سه سال که رهبری حکومت سرپرست را برعهده داشته، منتشر نشده است. فرامین و صحبت های او به مردم و مقامات طالبان بیشتر از طریق صدور فرمان و یا هم نوارهای صوتی منتشر می شود.

عدم حضور او در نشست های عمومی یکی از انتقادهای جدی است که از سوی منتقدان و مخالفانش به او وارد شده است.

چندی پیش هم ملا هبت‌الله آخوندزاده، رئیس حکومت سرپرست افغانستان به انتقاد عالمان دینی از وی در رسانه‌ها واکنش نشان داد و گفت انتقاد از من خلاف شرع است.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=23142

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها