بازیکنان فوتسال افغانستان راه ۱۰ ساله را در ۴ ماه پیمودند- مجید مرتضایی سرمربی ایرانی فوتسال افغانستان- ایراف

مجید مرتضایی، سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان می‌گوید که بازیکنان فوتسال افغانستان راه ۱۰ ساله را در ۴ ماه طی کردند.

به گزارش ایراف، مرتضایی گفت که همه مردم افغانستان، چه مخالف و چه موافق، در خوشحالی حاصل از موفقیت این تیم و صعود آن به جام جهانی متحد شدند.

مرتضایی درباره استعداد شگفت‌انگیز بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان افزود: «فاصله بازی‌های یک بازیکن تیم ما، در سالن‌های محلی و بازی‌های محلی تا وقتی که به جام جهانی رفت ۴ ماه بیشتر نبود، یعنی تیمی بسیار کم تجربه اما بسیار با استعداد است. این نشان از استعدادهای بی‌نظیر و ناب افغانستانی‌ها دارد که در عرض ۴ ماه راهی را که یک بازیکن در ۱۰ سال می‌رود، طی کرده‌اند. بازیکنان افغانستانی نشان دادند که چیزی از بازیکنان بزرگ آسیایی کم ندارند.»

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان افزود: «من مطمئن هستم که همه مردم افغانستان، ۱۰۰٪ مردم افغانستان از این برد خوشحال هستند؛ چه موافقان و چه مخالفان در این شادی با یکدیگر متحد هستند و این یک اتفاق خیلی بزرگ است. حتی مسئولین afc و فیفا از این اتفاق شگفت‌زده شدند.»

مجید مرتضایی اطمینان داد: «تا جام جهانی فعلاً در خدمت تیم ملی افغانستان هستم و به عنوان سرمربی تیم ملی افغانستان به مردم این کشور قول می‌دهم که آنها را خوشحال کنم.»

گفتگوی کامل خبرگزاری ایراف با سرمربی تاریخ‌ساز تیم ملی فوتسال افغانستان به زودی منتشر می‌شود.

پیشنهاد می شود: ایران فرصتی برای رشد استعدادهای ورزشی افغانستان

پیشنهاد:   مدال‌آوران افغان مسابقات آسیایی «خودرو» جایزه گرفتند
لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=19130

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *