چهارشنبه 13 سرطان/تیر 1403 برابر با Wednesday, 3 July , 2024
کشف ۱۷۱ کیلوگرم ماده مخدر صنعتی در مرز دوغارون

سردار مجید شجاع؛ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف ۱۷۱ کیلوگرم ماده مخدر «شیشه» در مرز دوغارون خبر داد.

بنا بر گزارش ایراف، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۱۷۱ کیلوگرم ماده مخدر «شیشه» توسط مرزبانان هنگ تایباد از یک تریلر افغانستانی در مرز دوغارون این استان کشف و ضبط شد.

شجاع گفت: در راستای برخورد با ورود مواد مخدر به کشور و در پی وصول اخبار واصله مبنی بر تلاش قاچاقچیان مواد مخدر در کشور افغانستان برای ورود محموله مواد مخدر افیونی به داخل کشور از طریق معبر رسمی دوغارون موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی هنگ تایباد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مرزبانان با رصد و اشرافیت اطلاعاتی، تریلر افغانستانی را در بدو ورود به کشور شناسایی، توقیف و بازرسی کردند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: در بازرسی از این خودروی ترانزیتی ۱۷۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که با خاک اره مخلوط شده بود، کشف شد.

شجاع گفت: مواد مخدر توسط قاچاقچیان در الوارهای مخصوص کف تریلی به طرز بسیار حرفه ای و ماهرانه با استفاده از چسب و پیچ در هم تنیده و کلاف شده بودند، که خودرو توقیف و قاچاقچی مواد مخدر به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضایی شد.

پیش از این هم نمایندگان وزارت کشور افغانستان در جلسه‌ای به ریاست سازمان مبارزه با موادمخدر این کشور بر ممنوعیت کشت، خرید و فروش مواد مخدر در افغانستان تاکید کردند.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=3997

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها