دوشنبه 31 ثور/اردیبهشت 1403 برابر با Monday, 20 May , 2024
جستجو
Close this search box.

دفتر ملا عبدالغنی برادر؛ معاون اقتصادی نخست‌وزیر حکومت سرپرست افغانستان از سفر هیاتی به سرپرستی وی به ولایت ننگرهار خبر داد و اعلام کرد ملابرادر در جریان این سفر بر بهبود وضعیت کشور و تامین برق تاکید کرده است.

به گزارش ایراف،ملا برادر به همراه ملا محمد عیسی ثانی؛ وزیر فواید عامه و شماری از مسئولان حکومت سرپرست افغانستان به ننگرهار رفته‌ است.

معاون اقتصادی نخست‌وزیر حکومت سرپرست افغانستان در نشستی که در آن علما، متنفذین، تاجران و مسئولان استانی حضور داشتند، بر صنعتی شدن افغانستان تاکید کرده و گفت: «به هدف پیشرفت و صنعتی شدن افغانستان تمامی تلاش‌شان این بوده تا برق مورد نیاز را در داخل کشور تولید نمایند، تا به این وسیله راه برای توسعه کشور هموار گردد.»

وی افزود: به منظور افزایش سطح تجارت و ترانزیت پروژه ترمیم جاده دوم شاهراه کابل – جلال آباد را در اولویت‌های کاری خویش قرار داده است.

معاون اقتصادی نخست‌وزیر حکومت سرپرست افغانستان همچنین گفت: امارت اسلامی در نظر دارد تا جهت حمایت از تاجران ننگرهار در آینده نزدیک تعرفه گمرکی تعیین شده صادرات تالک را کاهش دهد.

ملابرادر به مردم اطمینان داد حکومت با مساعد شدن امکانات به تدریج به مشکلات و خواسته‌های شان رسیدگی خواهد کرد.

این مقام طالبان در حالی به ولایت ننگرهار سفر کرده که مرز استراتژیک تورخم میان افغانستان و پاکستان از پنج روز پیش بسته است و مذاکرات برای بازگشایی آن بی‌نتیجه مانده است.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=1874

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها