تازه‌ترین‌ها:

به گزارش ایراف، حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس جمهور برای افغانستان و سرپرست سفارت ایران در کابل در یک گفتگوی تلویزیونی عنوان کرد که رژیم صهیونیستی در تلاش است تا از یک صحنه یک توفیقی به دست بیاورد.

او گفت شاید این رژیم بتواند مثلا یک دستاورد تاکتیکی موقتی به دست آورد اما در یک فرآیند کلان موفق نخواهد شد.

کاظمی قمی در رابطه با توانایی جبهه مقاومت افزود که هنوز جبهه مقاومت خود را به عنوان مفهوم کامل و جامع نشان نداده است، اما آن طرف نشان داده است.

به گفته کاظمی قمی دلیل این امر آن است که مقاومت بر اساس الگوی اسلامی عمل می کند.این درحالی است که رژیم بدون خط قرمز می‌آید مردم را هدف قرار می‌دهد، اما مقاومت تا الان این کار‌ها را نکرده است.

او همچنین در رابطه با جبهه مقاومت گفت که امروز جبهه مقاومت؛ یک مجموعه به هم پیوسته است. او در این رابطه تصریح کرد که تصور رژیم صهیونیستی این است که ابتدا حماس را در غزه از بین می برد سپس سراغ لبنان و بعد سراغ یمنی ها می رود اما باید گفت که امروز مقاومت در منطقه تبدیل به یک مجموعه متشکل شده است.

نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان در بخش دیگری از سخنانش افزود که مقاومت در آینده نزدیک تردیدی نکنیم که مهندسی امنیتی و سیاسی منطقه‌ای را ترسیم خواهد کرد.

این دیپلمات کشور همچنین به نقش دفاع مقدس در شکل گیری جبهه مقاومت نیز اشاره کرد. او اظهار داشت که «مقاومتی که امروز در منطقه است، برگرفته از دفاع و مقاومت هشت ساله ملت ایران بود. آن جبهه کفر امروز در قالب جبهه استکبار و صهیونیسم دارد از این رژیم دفاع می‌کند، یک تفاوت‌هایی پیدا کرد. آن زمان جبهه؛ جبهه حق و باطل بود، امروز جبهه مقاومت و صهیونیسم؛ جبهه حق و باطل است، هیچ تغییری نکرده؛ اینها در امتداد هم هستند.»

پیشنهاد:   هشدار «حنفی وردک» درباره حمله قریب‌الوقوع رژیم صهیونیستی به رفح

حسن کاظمی قمی در مورد توان حزب الله گفت که آنچه دیده می شود تنها ده درصد از توان حزب الله است. به گفته او  حزب الله بعضی از امکاناتش را هنوز رونمایی نکرده است که در زمان مناسب استفاده خواهد شد.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=36372

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *