به گزارش ایراف،حضرت آیت الله خامنه ای،  رهبر انقلاب اسلامی در پی شهادت یحیی سنوار، رهبر سیاسی حماس در پیامی نوشتند: « او چهره درخشان مقاومت و مجاهدت بود؛ با عزم پولادین در برابر دشمن ظالم و متجاوز ایستاد: با تدبیر و شجاعت به او سیلی زد؛ ضربه جبران ناپذیر هفتم اکتبر را در تاریخ این منطقه به یادگار گذاشت و آنگاه با عزت و سربلندی به معراج شهیدان پیوست.»

رهبر انقلاب اسلامی با بیان این مساله که فقدان او دردناک است اما بیان کردند که این جبهه با شهادت برجستگانی چون شیخ احمد یاسین، فتحی شقاقی، رنتیسی و اسماعیل هنیه از پیشروی باز نماند و با شهادت سنوار هم کمترین توقفی نخواهد داشت.»

رهبر معظم انقلاب افزودند که حماس زنده است و زنده خواهد ماند و ما چون همیشه در کنار مجاهدین و مبارزان با اخلاص خواهیم ماند.

یحیی السنوار، رهبر جنبش حماس، در ۲۶ مهر ماه در نبردهای شدید با نیروهای اشغالگر صهیونیستی در محله السلطان رفح به شهادت رسید. براساس اطلاعات موجود، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی پس از شناسایی سه تن از رزمندگان کتائب القسام، وارد درگیری مستقیم با آنها شدند. در این درگیری، رزمندگان فلسطینی به شهادت رسیدند که یکی از آنها، یحیی السنوار بود.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=38416

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *