به گزارش ایراف، ممتاز زهرا بلوچ، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، حمله تروریستی در نزدیکی فرودگاه کراچی را به شدت محکوم کرد.

به گفته وزارت امور خارجه پاکستان، در این حمله دو مهندس چینی جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز زخمی شد.

زهرا بلوچ، ضمن عرض تسلیت و ابزار همدردی با خانواده قربانیان چینی و پاکستانی برای شفای عاجل مجروحان این حادثه دعا کرد.

او همچنین تاکید کرد که این اقدام تروریستی حمله به دوستی پایدار بین پاکستان و چین است.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت که این کشور به همکاری با برادران چینی خود برای ریشه کن کردن تروریسم ادامه خواهد داد و سازمان های مجری قانون به جنایتکاران و تسهیلگران آنها پایان خواهند داد.

وی افزود: پاکستان و چین شرکای نزدیک و برادران آهنین هستند و وزارت امور خارجه برای هماهنگی و تسهیل در امور در تماس نزدیک با سفارت چین است.

ممتاز زهرا بلوچ تصریح کرد که پاکستان بر تعهد تزلزل ناپذیر خود به ایمنی و امنیت شهروندان، پروژه ها و موسسات چینی در پاکستان تاکید می کند.

همچنین، به نقل از جیو نیوز، شهباز شریف نخست وزیر پاکستان ضمن محکومیت این حادثه گفت: عناصر دخیل در انفجار نمی توانند پاکستانی باشند، آنها دشمنان پاکستان هستند، تحقیقات در مورد انفجار ادامه دارد، این عناصر به دست عدالت سپرده خواهند شد.

نخست وزیر پاکستان تاکید کرد که کشورش در حفاظت از دوستان چینی خود عزم راسخی دارد و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

لازم به ذکر است که اواخر شب گذشته یک انفجار بمب در نزدیکی سیگنال فرودگاه بین المللی کراچی رخ داد که در نتیجه آن 3 نفر از جمله 2 خارجی کشته و 17 نفر مجروح شدند و خودروهای زیادی نیز بر اثر این انفجار منهدم شدند.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=37066

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *