جمعه 30 سنبله 1403 برابر با Friday, 20 September , 2024

تازه‌ترین‌ها:

سفر ناگهانی رهبر طالبان به کابل_ تفاوت قائل شدن میان زبان فارسی و پشتو مجازات دارد- ایراف

به گزارش ایراف؛ طالبان اعلام کرده‌اند که هبت‌الله آخوندزاده، در سفری که به هشت ولایت افغانستان داشته مسئولان این گروه را به اتحاد بیشتر تشویق کرده است.

حمدالله فطرت، معاون سخنگوی طالبان، دوشنبه‌ شب ۱۹ شهریور با انتشار اعلامیه‌ای گفته است که رهبر طالبان به ولایت‌های بادغیس، فاریاب، جوزجان، سرپل، بلخ، تخار، کندز و بدخشان سفر کرده است.

او تاکید کرده است که رهبر طالبان در این سفرها با مسئولان، علما، و بزرگان قومی دیدار کرده و بر جلوگیری از بی‌اتفاقی (اختلاف) در میان اعضای طالبان تاکید کرده است.

در همین حال، مرکز رسانه‌های ولایت بلخ گفته است که هبت‌الله آخوندزاده در سفر به این ولایت با مقام‌های حکومتی، نظامی، مسئولان دادگاه‌ها و عالمان دینی این ولایت دیدار کرده است.

بر بنیاد خبرنامه مرکز رسانه‌های بلخ، رهبر امارت اسلامی به مسوولان این ولایت گفته است که برای حفظ نظام اسلامی تلاش کنند و این نظام را نخست بر خود، سپس بر دیگران عملی سازند.

هبت‌الله آخندزاده در این دیدار بر پایان ظلم و رسیدن حق به حق‌دار تاکید کرده و افزوده است که عالمان دینی و مجاهدین باید اتحاد داشته باشند و از تمامی فرمان‌ها و حکم‌ها اطاعت کنند.

این برای چندمین بار است که رهبر طالبان بر وحدت و دوری از تفرقه در میان نیروهایش تاکید می‌کند.

هبت الله آخوندزاده، رهبر طالبان در روزهای گذشته در دیدار با مسئولان سپاه ۲۱۷ عمری، بر «اخلاص، تقوا و اطاعت پذیری» تاکید کرده است.

رهبر طالبان همچنین در این دیدار خواسته است که از «اختلافات» که باعث بی اعتمادی و ناکامی می شود، دوری کنند.

او همچنین موفقیت را «اتحاد همدلی» دانست.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=34847

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *