دوشنبه 18 سرطان/تیر 1403 برابر با Monday, 8 July , 2024
همزمان با ایران و کشورهای جهان مرحله دوم انتخابات در افغانستان آغاز شد-ایراف نیوز

به گزارش ایراف؛ همزمان با ایران و کشورهای مختلف جهان مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 5 نمایندگی سیاسی ایران در افغانستان آغاز شد.

محمد صدیقی‌فر، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در هرات رای خود را به صندوق انداخت.

سرکنسول ایران در هرات: در دور اول 90 درصد ایرانی‌های ساکن هرات در انتخابات شرکت کردند

محمد صدیقی‌فر سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در هرات اظهارداشت: مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران امروز از ساعت 8 صبح و با انجام تدابیری که اندیشیده شده بود، آغاز شد.

او در ادامه گفت: خوب الحمدلله استقبال مثل مرحله اول هست و نزدیک به 90 درصد از واجدان شرایط ساکن در ولایت هرات شرکت کردند و ما بسیار تشکر می‌کنیم.

صدیقی‌فر با بیان اینکه افزایش مشارکت در انتخابات اهمیت دارد گفت: ما تمام تلاش خود را برای اطلاع‌رسانی در یک هفته گذشته انجام دادیم. امید داریم که به هر حال مثل مرحله اول امروز هم انتخاب پرشور برگزار شود.

او در ادامه با اشاره به همکاری مقامات اداره محلی هرات در تاکید کرد در تأمین شرایط لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور آماده است، همکاری خیلی خوبی رو با ما داشتند به ویژه در حوزه تأمین امنیت که به هرحال در افغانستان مسئله مهمی است. امیدوار هستیم که انشالله امروز هم در کمال امنیت و آرامش انتخابات برگزار شود.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در هرات ما زمینه را برای مشارکت ایرانی‌های ساکن هرات فراهم کرده‌ایم و تعهد داریم و تعهد می‌دهیم که نهایت امانت‌داری را در محافظت از رأی این مردم عزیز داشته باشیم.

 

 

رای گیری در تاجیکستان آغاز شد

فرآیند رأی‌گیری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، همزمان با سراسر کشور، در سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان و منطقه سد و نیروگاه راغون آغاز شد.

این خبر تکمیل خواهد شد

 

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=27810

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها