طالبان: نسل‌کشی در غزه بخشی از استراتژی جنگی رژیم صهیونیستی است

به گزارش ایراف، وزارت امور خارجه طالبان در بیانیه‌ای در واکنش به حملات امروز رژیم صهیونیستی به رفح باری دیگر این حمله را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است که حمله صبح امروز رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان شهرک رفح باری دیگر نشان داد که آنها به هیچ قوانین جنگی پایبند نیستند و نسل کشی در غزه بخشی از استراتژی جنگی رژیم صهیونیستی است.

عبدالقهار بلخی، سخنگوی وزارت خارجه طالبان ضمن انتشار این بیانیه خواستار اقدامات موثر کشورهای اسلامی و سازمان‌های بین‌المللی برای جلوگیری از اقدامات رژیم صهونیستی شده است.

در این بیانیه آمده است: «در دویست و سی و چهارمین روز از نسل کشی غزه، وزارت امورخارجه حکومت سرپرست از سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای اسلامی تاثیرگذار منطقه می‌خواهد که به مسئولیت‌های خود در قبال مردم غزه عمل کرده و از جنایات رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند».

پیش از این نیز حکومت طالبان بارها اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم و خواستار اقدامات نتیجه بخش از سوی کشورهای تاثیرگذار اسلامی شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته حملات خود را در اردوگاه آوارگان فلسطینی در رفح انجام داد که با واکنش‌های گسترده بین‌المللی مواجه شد. کویت ضمن محکومیت این حمله، رژیم صهیونیستی را به ارتکاب جنایات جنگی متهم کرد.

عربستان سعودی نیز با انتشار بیانیه‌ای ضمن آنکه این اقدام را تداوم قتل عام توسط رژیم اشغالگر خواند، هدف قرار دادن نظامیان در نوار غزه را محکوم کرد.

در همین رابطه سازمان پزشکان بدون مرز خبرداد که حمله به رفح نشان داد که هیچ مکان امنی در باریکه غزه وجود ندارد. علاوه بر این، هلال احمر فلسطین اعلام کرده است که تلفات کشته شدگان بر اثر این حمله رو به افزایش است به طوری که تاکنون بیش از 40 تفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند.

درباره ی قتل عام رفح، کشته شدن یک مرزبان مصری توسط رژیم صهیونیستی بخوانید.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=21959

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها