پنج‌شنبه 12 میزان 1403 برابر با Thursday, 3 October , 2024

تازه‌ترین‌ها:

فضل الرحمن

به گزارش ایراف، «مولانا فضل الرحمان» مولانا فضل الرحمان، رئیس جمعیت علمای اسلام پاکستان با تأکید بر اهمیت ادامه جهاد تا آزادسازی مسجد الاقصی، گفت: «ما هرگز از این مسیر عقب‌نشینی نخواهیم کرد تا زمانی که این مکان مقدس آزاد شود.»

او با اشاره به تاریخچه غصب این مکان مقدس و اهمیت آن برای مسلمانان، تصریح کرد که این جهاد نه تنها یک وظیفه دینی، بلکه یک مسئولیت ملی و انسانی نیز به شمار می‌رود.

فضل الرحمان همچنین به وضعیت بحرانی در لبنان اشاره کرد و هشدار داد که «آتش جنگ در لبنان می‌تواند به سرعت به سایر نقاط جهان سرایت کند.» اگر کشورهای عربی و مسلمانان به طور جدی به این تهدیدات پاسخ ندهند، ممکن است عواقب وخیمی در انتظار آنها نیز باشد.

رئیس جمعیت علمای اسلام پاکستان از کشورهای عربی خواست تا به تهدیدات رژیم اسرائیل توجه بیشتری داشته باشند و بر لزوم ایجاد یک سیستم دفاعی مؤثر تأکید کرد.

او خاطرنشان کرد که تنها با همکاری و همبستگی می‌توان از منافع مسلمانان دفاع کرد و جلوی گسترش جنگ و ناامنی را گرفت.

مولانا فضل الرحمان با دعوت به همبستگی مسلمانان، بر ضرورت تلاش‌های مشترک برای مقابله با تهدیدات مشترک تأکید کرد و از همه خواست تا در این مسیر متحد شوند.

این اظهارات در شرایطی بیان می‌شود که در پی اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی و حامیانش تنش‌ها در خاورمیانه به ویژه پس از ترور سید حسن نصرالله، رهبر شهید حزب‌الله لبنان، به شدت افزایش یافته و نگرانی‌ها درباره گسترش ناامنی در منطقه و تأثیر آن بر مسلمانان در سرتاسر جهان بیشتر شده است.

پیشنهاد:   حمله به اسراییل حق مسلم ایران بود
لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=36463

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *