علما و بزرگان قومی به حل مشکلات‌ اجتماعی توجه ویژه کنند

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی نخست‌وزیر حکومت سرپرست افغانستان گفته است که شورای علما و بزرگان قومی به حل مشکلات اجتماعی و قومی توجه ویژه کنند.

بنا بر گزارش ایراف، دفتر مطبوعاتی معاون سیاسی نخست‌وزیر حکومت سرپرست افغانستان، در خبرنامه‌ای نوشت: مولوی عبدالکبیر این اظهارات را در دیدار با اعضای شورای علما و متنفذین قومی خوست این گفته‌ها را بیان کرده و افزوده است که در هر ولایت شوراهای علما و بزرگان قومی برای وظایف مهم ایجاد شده و به منظور انجام امور صلاحیت‌های لازم به آنان داده شده است.

معاون سیاسی نخست‌وزیر حکومت سرپرست افغانستان با اشاره به تشکل اجتماعی و قومی خوست، گفت که شورای علما و بزرگان قومی به حل مشکلات اجتماعی و قومی توجه ویژه‌ کنند.

در این دیدار یادآوری شد که شوراهای علما رابطه مستقیم با رهبری حکومت سرپرست افغانستان دارد و در حل مشکلات مردم و راهنمایی‌های مقامات نقش مهم دارد.

اعضای شورای علمای خوست نیز اعلام کردند که شماری از مسائلی که در محاکم با موانع مواجه بود را آنان به گونه مناسب حل کرده‌اند.

رهبری این شورا به معاون سیاسی نخست‌وزیر حکومت سرپرست افغانستان اطمینان داد که به منظور محافظت نظام، مردم تشویق شده‌اند و در همین خصوص نشست‌های متوالی با آنان دارند.

پیشنهاد می شود گزارش قوم گرایی؛ بن بست در برابر افغانستان مدرن مطالعه شود.

 

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=3734

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *