به گزارش ایراف، به نقل از المیادین، شیخ خالد الملاء در ادامه گفت که رژیم صهیونیستی در تلاش است تا جنگ را به گونه ای تغییر دهد که متوجه یک فرقه خاص باشد؛ امری که هرگز در آن موفق نخواهد شد.

وی تاکید کرد که اشغالگران از طریق تهدیدات خود علیه آیت الله سیستانی سعی در گسترش جنگ دارند تا از این طریق بتوانند بر شکست ها و جنایات خود در غزه و لبنان سرپوش بگذارند.

رئیس جماعت علمای عراق همچنین گفت که رژیم صهیونیستی در حال همکاری  با باندهای جنایکار داعش است؛ همان باندهایی که آیت االله سیستانی خواستار مبارزه با آنها شد.

 وی افزود: این رژیم غاصب همه کارت‌های خود را از دست داده است و اکنون در تلاش است تا با ریسمان فرقه گرایی بازی کند و بین مسلمانان تفرقه افکند.

شیخ  خالد الملاء در ادامه گفت که علمای ما از درایت بالایی برخوردارند و این رژیم اشغالگر نمی‌تواند به آیت الله سیستانی فرزانه که در خاموش کردن آتش نزاع پیشگام بود، آسیبی برساند.

رئیس جماعت علمای عراق تاکید کرد که ما همبستگی کامل خود را با آقای سیستانی و با هر عالِمی که در برابر حق در مقابل باطل ایستاده است، اعلام می کنیم.

لازم به ذکر است که شبکه ۱۴ تلویزیون اسرائیل، تصویر تعدادی از فرماندهان و افراد برجسته محور مقاومت را منتشر و به صورت علنی آنها را تهدید به ترور نموده است.

در این تصویر، نام آیت الله سید علی سیستانی، از مراجع تقلید شیعیان و استاد درس خارج فقه و اصول در نجف، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس و سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به چشم می‌خورد.

 

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=37390

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *