طلسم شکست‌ناپذیری اسراییل شکسته شد

ذاکر جلالی، مشاور وزارت خارجه طالبان در واکنش به حمله مرگبار اخیر رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی در رفح، گفت که طلسم شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی شکسته شده و این رژیم قادر به شکست دادن حماس نیست.

به گزارش ایراف،ذاکر جلالی، مشاور وزارت خارجه طالبان در واکنش به حمله مرگبار اخیر رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی در رفح، گفت که طلسم شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی شکسته شده و این رژیم قادر به شکست دادن حماس نیست.

او گفته است که از زمان آغاز جنگ تاکنون نشان داد که این رژیم نه توانایی شکست حماس را دارد و نه می تواند اسرای خود را آزاد کند.

ذاکر جلالی افزود که شهادت بیش از 36 هزار غیرنظامی که بیشتر آن ها کودک و زن بوده اند، نشان داد که نظم حاکم بر نظام بین الملل دورو است. او همچنین این اقدام را به چالش کشیدن قوانین بین المللی از سوی رژیم صهیونیستی خواند.

به گفته این مقام حکومت سرپرست، مبارزه برای آزادی فلسطین روح تازه ای گرفته است. مشاور وزیر خارجه طالبان بیان کرد که متعاقب طوفان الاقصی، مبارزه برای آزادی فلسطین روح تازه ای گرفت و رژیم صهیونیستی نمی تواند نفس آرامی بکشد.

او همچنین تصریح کرد که مبارزه برای آزادی فلسطین ادامه خواهد داشت.

روز گذشته نیز حکومت سرپرست نسل کشی در غزه را بخشی از استراتژی رژیم صهیونیستی خواند. وزارت امور خارجه طالبان در بیانیه‌ای در واکنش به حملات امروز رژیم صهیونیستی به رفح بار دیگر این حمله را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است که حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان شهرک رفح بار دیگر نشان داد که آنها به قوانین جنگی پایبند نیستند و نسل کشی در غزه بخشی از استراتژی جنگی رژیم صهیونیستی است.

عبدالقهار بلخی، سخنگوی وزارت خارجه طالبان ضمن انتشار این بیانیه، خواستار اقدامات موثر کشورهای اسلامی و سازمان‌های بین‌المللی برای جلوگیری از اقدامات رژیم صهونیستی شده است.

این حمله با محکومیت های تند جامعه جهانی نیز روبه رو شد. رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه ضمن محکومیت این حادثه، گفت: این قتل عام که بعداز درخواست دیوان بین المللی کیفری برای توقف حملات رخ داد، نشانگر چهره خونین و خیانتکار دولت تروریستی است. او همچنین، نتانیاهو را با هیتلر و فرعون های دیگر تاریخ مقایسه کرد.

مقامات اروپایی نیز این حمله را محکوم و خواستار آتش بس فوری شدند. امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه نیز علاوه بر محکومیت این حادثه در پیام خود در صفحه اجتماعی ایکس نوشت که این عملیات‌ها باید متوقف شود. او همچنین خواستار آتش بس فوری و احترام به قوانین بین المللی شد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز اعلام کرد که از این حادثه وحشت کرده است. در پی این حمله شورای امنیت سازمان ملل نیز به درخواست الجزایر جلسه ای مشورتی فوری را پشت درهای بسته برگزار کرد.

درباره ی طالبان: نسل کشی در غزه بخشی از استراتژی جنگی رژیم صهیونیستی است بخوانید.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=22111

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها