پنج‌شنبه 29 سنبله 1403 برابر با Wednesday, 18 September , 2024

تازه‌ترین‌ها:

به گزارش ایراف، به نقل از طلوع نیوز، عبدالمتین قانع به این خبرگزاری گفته است که تعداد 250 هزار پلیس در وزارت کشور درحال ارائه خدمات هستند.

او همچنین آمار داده است که از این بین دو هزار پلیس زن نیز در این وزارتخانه درحال خدمات رسانی هستند.

قانع در این رابطه گفته است:« اکنون باتوجه به نیازمندی، تقریبا در دو هزار که آمار دقیق آن یک هزار و نهصد و نود و نه پلیس زن در بخش های مختلف خدماتی، در بخش بازرسی درحال خدمت اند و هرچقدر هم که نیاز شود، باز هم جلب و جذب می شود.»

وزارت کشور (داخله) طالبان از سوی سراج الدین حقانی رهبری می‌شود؛ چهره‌ای که در زمان مبارزات طالبان با نیروهای آمریکایی و دولت پیشین افغانستان، معاون نظامی رهبر طالبان بود.

گفته می‌شود که اکثر نیروهای مسلح وابسته به وزارت کشور (داخله) طالبان از افرادی وفادار به سراج الدین و عضو شبکه حقانی هستند.

همچنین بربنیاد گزارش ها وزارت کشور (داخله) طالبان به رهبری سراج الدین حقانی دارای یک واحد ویژه از نیروهای انتحاری است که از تجهیزات و امکانات گسترده‌ای برخوردار می‌باشد. این نیروها در مراسم رسمی و جشن‌های دولتی طالبان با بشکه زرد که نماد بمب‌گذاران انتحاری این گروه رژه می‌روند.

آقای حقانی باری در مراسم تقدیر از خانواده‌های عوامل انتحاری خود اذعان کرده بود که طالبان و شبکه حقانی در دو دهه گذشته ۱۰۵۰ حمله انتحاری در سراسر افغانستان انجام داده اند.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=35354

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *