شنبه 16 سرطان/تیر 1403 برابر با Saturday, 6 July , 2024
رهبر انقلاب: دلم برای رئیسی سوخت | حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان است-ایراف

به گزارش ایراف، رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت از سی‌وپنجمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) که در مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم و مقامات کشوری و لشکری صبح روز دوشنبه 14 خردادماه 1403 برگزار شد، شهادت آیت‌الله رئیسی را یکی از مسائل مهم تاریخ انقلاب عنوان کردند.

رهبر انقلاب شهادت رئیس جمهور و همراهانشان را دارای تبعات داخلی و جهان دانستند.

رهبر انقلاب همچنین بیان کردند که بعداز فقدان این عزیز، تقریبا همه روزنامه‌ها و مطبوعات در فضای مجازی و اشخاص گوناگون از جریان‌های مختلف از او صحبت و تمجید می کردند، «دلم برای رئیسی سوخت» در زمان حیات او آنها حاضر نبودند یک کلام از این حرف ها را بزنند.

رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از این سخنرانی به اثرگذاری تجمعات مردمی در مراسم عزاداری شهید جمهور اشاره کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حضور مردم در مراسم تشییع پیکر آیت الله رئیسی را یک حماسه خواند و بیان کردند که این تجمع مردمی که نشان داد مردم طرفدار شعارهای انقلاب هستند، چرا که رئیسی مظهر شعارهای انقلاب بود، در معادلات منطقه‌ای تاثیرگذار خواهد بود.

حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان است | درنظرگرفتن انتخابات به عنوان صحنه خدمت یک وظیفه انتخاباتی نامزدهاست

رهبر انقلاب در مورد انتخابات پیش رو با بیان این که حضور در این انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان خواهد بود، افزودند که انتخابات پیش رو اگر با عظمت و شکوه برگزار شود، یک دستاورد بزرگ خواهد بود.

در همین راستا، ایشان توصیه نمودند که مردم با حضور گسترده خود در این انتخابات، مسئول بعدی را انتخاب کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه ای با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات، بازتاب گسترده‌ای در جهان خواهد داشت، انتخابات پیش رو را بسیار مهم عنوان کردند.

ایشان به نامزدان انتخابات ریاست جمهوری پیش رو آنها را به حاکمیت اخلاق در بین نامزدهای ریاست جمهوری را توصیه و سفارش کردند.

طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی را در مسیر نابودی و درست در وقت خود اتفاق افتاد.

رهبر انقلاب بخش مهم دیگری از سخنان خود را پیرامون مسئله فلسطین به ویژه از نگاه امام راحل اختصاص دادند.

مقام رهبری با بررسی مسئله فلسطین از دیدگاه امام راحل فرمودند که امام گفته بودند که خود مردم فلسطین باید در میدان عمل حق خودشان را بگیرند و رژیم صهیونیستی را وادار به عقب نشینی کنند. همچنین ایشان گفته بودند که دل به مذاکرات سازش نبندید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مورد دیدگاه امام در مورد آینده فلسطین افزودند که امام فرمودند: اینها رفتنی هستند، شما می مانید. آنچه امام درباره فلسطین پیش بینی کرده بودند، امروز درحال تحقق هستند.

رهبر معظم انقلاب همچنین در مورد عملیات طوفان الاقصی بیان کردند که این اتفاق ضمن آنکه یک ضربه تعیین کننده به رژیم صهیونیستی بود و نقشه‌های دشمن را برباد داد، دشمن را به کنج میدان برد و راه نجات را بر آنها مسدود کرد. این اتفاق درست در وقت خود رخ داد. چرا که اکنون رژیم صهیونیستی را در مسیری قرار داد که جز نابودی او نیست.

رهبر انقلاب تاکید کردند که مسئله فلسطین به مسئله اول دنیا تبدیل شده است.

پیشنهاد می شود: جایگاه افغانستان در برنامه اقتصادی دولت شهید رئیسی

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=23090

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها