پنج‌شنبه 29 سنبله 1403 برابر با Wednesday, 18 September , 2024

تازه‌ترین‌ها:

به گزارش ایراف، شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر  امروز دوشنبه ۵ شهریور به منظور دیدار با مقامات جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرد.

به گزارش ایراف، وزیر خارجه قطر اولین مهمان خارجی سید عباس عراقچی در مقام وزیر امور خارجه ایران است.

پیش تر حمیدرضا دهقانی، سفیر پیشین ایران در قطر بعد از ظهر یکشنبه در مطلبی در صفحه اجتماعی ایکس با اشاره به سفر نخست وزیر و وزیر خارجه قطر به تهران این سفر را مهم توصیف کرد.

دهقانی در قطر در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: پنجم شهریور ماه شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر، دیدار مهمی از تهران دارد. علاوه بر روابط دوجانبه، قطر در پرونده غزه و هسته ای، نقش ایفا می کند. باید دید آمریکایی‌ها، چقدر حاضر اند با مهار اسرائیل، منطقه را از پرتگاه جنگ دور کنند.

در همین حال، ریچارد گلدبرگ، مشاور ارشد دفاع از دموکراسی‌ها گفت: قطر و ایران دیدگاه مشترکی در مورد حماس دارند.

وی ادامه داد، اگرچه جایگاه و موضع قطر نسبت به واشنگتن با ترور هنیه به میزان قابل توجهی تضعیف شده، اما این احتمال مطرح است که آل ثانی اکنون پیام هایی را از طرف دولت بایدن به ایران منتقل کند و در عین حال گام های بعدی را در قبال شریک استراتژیک خود در غزه (با ایران) طراحی کند.

دیدار وزرای امور خارجه ایران و قطر در تهران + عکس  دیدار وزرای امور خارجه ایران و قطر در تهران + عکس دیدار وزرای امور خارجه ایران و قطر در تهران + عکس   دیدار وزرای امور خارجه ایران و قطر در تهران + عکس دیدار وزرای امور خارجه ایران و قطر در تهران + عکس   دیدار وزرای امور خارجه ایران و قطر در تهران + عکس

دیدار وزرای امور خارجه ایران و قطر در تهران + عکس دیدار وزرای امور خارجه ایران و قطر در تهران + عکس دیدار وزرای امور خارجه ایران و قطر در تهران + عکس

پیشنهاد:   مردم افغانستان در همکاری با کشورهای منطقه تصمیم‌گیرندگان کشور خود باشند
لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=33611

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *