حکمت و دوراندیشی موجب شکست تلاش‌های دشمنان ایران و پاکستان

علی باقری کنی، سرپرست وزارت امور خارجه ایران در حاشیه نشست فوق العاده وزرای امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی هشت کشور در حال توسعه موسوم به D8 در دیدار با اسحاق دار،‌ وزیر امور خارجه پاکستان گفت که با حکمت و دوراندیشی تلاش دشمنان دو کشور را می توان ناکام کرد.

به گزارش ایراف، علی باقری کنی، سرپرست وزارت خارجه ایران امروز شنبه ۱۸ خرداد در دیدار با محمد اسحاق دار، وزیر خارجه پاکستان در مورد روند رو به رشد روابط تهران و اسلام آباد و موضوعات مشترک دو کشور در منطقه به ویژه در مورد فلسطین گفت و گو کرد.

در این دیدار سرپرست وزارت امور خارجه ایران، با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور  شهید به پاکستان  و قدردانی از  حضور مقامات پاکستانی در مراسم تشییع پیکر شهید جمهور، این سفر را تاریخی خواند.

او همچنین افزود که  استقبال گرم از رییس جمهور شهید  نشان دهنده نگاه ویژه دولت پاکستان  به روابط و چشم انداز مناسبات بین دو پایتخت است.

باقری کنی در ادامه این دیدار مطرح کرد که علاوه بر ریشه تاریخی مشترک، سرنوشت مشترک دو کشور  تقویت روابط و‌توسعه روابط دو‌ کشور را فراهم کرده است.

طرف پاکستانی نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور شهید، بر پیگیری جدی توافقات صورت گرفته بین دو کشور تاکید کرد.

دوطرف همچنین بر پیگیری  مسائل مرتبط با روابط و مشورت در مسائل دو‌جانبه تاکید کردند.

درباره ی پاکستان و ایران برادرند؛ مشکلات از راه گفت و گو حل شود بخوانید.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=23872

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها