سه‌شنبه 19 سرطان/تیر 1403 برابر با Tuesday, 9 July , 2024
تأکید عبدالسلام حنفی بر ارائه خدمات

عبدالسلام حنفی، معاون اداری نخست‌وزیر حکومت سرپرست افغانستان در دیدار با سرکنسول افغانستان در شهر کراچی پاکستان تأکید کرد مسوولان نهادهای دیپلماتیک در پاکستان برای ارائه خدمات به مهاجران و ایجاد تسهیلات لازم برای آنان تلاش کنند.

به گزارش ایراف، دفتر مطبوعاتی نخست‌وزیر حکومت سرپرست افغانستان با انتشار این خبر گفت: مولوی عبدالسلام حنفی با مولوی سید عبدالجبار، کنسول افغانستان در شهر کراچی، دیدار کرد.

در این دیدار، مولوی سید عبدالجبار در خصوص کارکردها و فعالیت‌های کنسولگری افغانستان در کراچی به حنفی گزارش داد.

وی افزود: مسئولان سفارت افغانستان در پاکستان به خصوص کنسولگری افغانستان در شهر کراچی جهت ارائه خدمات بهتر برای مهاجران افغان و برطرف ساختن مشکلات آنان از هیچ گونه سعی و تلاشی دریغ نمی‌کنند.

مولوی عبدالجبار همچنین گفت که مسوولان این کنسولگری برای حل مشکلات پناهجویانی که به طور اجباری اخراج می‌شوند نیز اقدامات لازم را انجام داده و جهت ایجاد تسهیلات لازم برای آنان تلاش می‌نمایند.

مولوی عبدالسلام حنفی هم فعالیت‌ها و کارکردهای نهادهای دیپلماتیک افغانستان در پاکستان به خصوص کنسولگری افغانستان در شهر کراچی را مورد ستایش قرار داده و افزود: با ایجاد کمیسیون جداگانه جهت رسیدگی به مشکلات مهاجران بازگشت ‌کننده توجه خاص شده است.

مولوی حنفی همچنین از مسئولان نهادهای دیپلماتیک افغانستان در پاکستان خواست تا در زمینه ارائه خدمات به مهاجران در آن کشور و ایجاد تسهیلات لازم برای آنان تلاش نمایند.

در این رابطه مطالعه رایزنی نمایندگان پاکستان و دانمارک درباره مشکلات مهاجرین افغان پیشنهاد می شود.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=8608

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها