شنبه 16 سرطان/تیر 1403 برابر با Saturday, 6 July , 2024
بیانیه اعتراضی وزارت خارجه دولت سرپرست-استقبال طالبان از قطعنامه آتش‌بس در غزه؛ گامی ابتدایی برای پایان نسل‌کشی است-ایراف

وزارت خارجه حکومت سرپرست افغانستان در واکنش به گزارش‌های اخیر سازمان ملل متحد درباره افغانستان اعلام کرد که این سازمان باید به جای جانبداری و سطحی‌نگری در گزارش‌های خود دقت و بی‌طرفی را انتخاب کند.

به گزارش ایراف، وزارت خارجه حکومت سرپرست افغانستان در واکنش به گزارش‌های اخیر سازمان ملل متحد، امروز بیانیه‌ای اعتراضی منتشر کرد. در این بیانیه ضمن استقبال از بیان دستاوردهای دولت سرپرست افغانستان در گزارش‌های منتشر شده اخیر آمده است که با این حال، برخی اتهام‌های بی‌اساس در گزارش‌های منتشره، علیه دولت سرپرست افغانستان مطرح شده است که بر ادعاهایی بی‌اساس استناد داشته است.

وزارت خارجه دولت سرپرست افغانستان در ادامه این بیانیه تأکید کرد که به بخشی از متن گزارش سازمان ملل که در آن افغانستان را به عنوان منبع بالقوه ایجاد خطر برای سایر کشورها معرفی کرده است، اعتراض شدید دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که سازمان باید به جای جانبداری و سطحی‌نگری در گزارش‌های خود دقت و بی‌طرفی را انتخاب کند.

در پایان این بیانیه، وزارت خارجه دولت سرپرست افغانستان بار دیگر بر تعامل سازنده و هدفمند برای تحقق منافع مشترک و پاسخ به نگرانی‌های مشترک جامعه جهانی و سازمان ملل تأکید کرد.

درباره مجاهد: گزارش سازمان ملل درباره بازداشت زنان بی اساس است بخوانید.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=9151

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها