دوشنبه 26 سنبله 1403 برابر با Monday, 16 September , 2024

تازه‌ترین‌ها:

به گزارش ایراف، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا درحال گسترش تحقیقات خود در مورد خروج دولت بایدن از افغانستان هستند و به دنبال شهادت شاهدان بیشتری هستند.

به گزارش این رسانه این امر به این دلیل است که ترامپ تلاش می‌کند تا پایان بازی مرگبار جنگ را به موضوعی محوری در انتخابات تبدیل کند.

در این گزارش آمده است که کمیته روابط خارجی که پیش بینی شده بود، تحقیقات خود را تاکنون تکمیل کند، همچنین تلاش‌های خود را برای گفتگو با حداقل دو شخصیت کلیدی دولت افزایش داده است.

طرح جمهوری خواهان مجلس نمایندگان برای گسترش و طولانی کردن تحقیقات خود درحالی آشکار می‌شود که ترامپ درحال آماده شدن برای مناظره با کامالا هریس رقیب دموکرات خود در روز سه شنبه است.

همزمان با آن انتظار می‌رود که مایکل مک کال، رییس کمیته تا دوشنبه گزارشی را منتشر کند که در آن در مورد عملکرد تیم بایدن و هریس آمده است.

واشنگتن پست همچنین گزارش داده است که در هفته‌های اخیر کمپینی از سوی ترامپ و متحدانش در کنگره در مورد عقب نشینی از افغانستان علیه بایدن و هریس به راه افتاده است.

در همین حال، دموکرات ها این تحقیقات را جناحی خوانده‌اند.

این گزارش درحالی منتشر شده است کنگره آمریکا بار دیگر آنتونی بلینکن را احضار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌ها کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا بلینکن را در رابطه با موضوع خروج از افغانستان احضار کرده است.

اعضای این کنگره گفته‌اند که او باید در مورد خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان توضیح دهد.

مک کال، رییس کمیته روابط خارجی در این رابطه گفته است اگر او در 19 سپتامبر حاضر نشود این اقدام او توهین به مجلس خواهد بود.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=34645

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *