سه‌شنبه 27 سنبله 1403 برابر با Tuesday, 17 September , 2024

تازه‌ترین‌ها:

انتقاد داعش خراسان از طالبان به دلیل حمایت آنها از کریکت

به گزارش ایراف؛ رسانه العظیم وابسته به داعش خراسان با انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی 19 دقیقه‌ای مدعی شد که ورزش کریکت، جنگی فکری توسط غرب علیه مسلمانان است.

این گروه استدلال می‌کند که کریکت ملی‌گرایی و میهن‌پرستی را در میان مسلمانان تقویت می‌کند، که به اعتقاد آنها با برنامه ایدئولوژیک اسلام در تضاد است.

داعش خراسان در این ویدئو از طالبان برای تشویق تیم کریکت افغانستان انتقاد کرده و به طور خاص بر تماس وزیر امور خارجه طالبان با رشید خان پس از پیروزی این تیم دربرابر استرالیا اشاره کرده است.

داعش در ادامه با اشاره به حزب تحریک انصاف پاکستان به رهبری عمران خان اشاره و استدلال می‌کند که غرب از طریق کریکت چهره‌های خاصی را تبلیغ و سپس آنها را وارد سیاست می کند.

داعش خراسان در انتهای این ویدئو ضمن دعوت از جوانان مسلمان از آنها خواسته است که به جای پرداختن به کریکت یا دیگر اشکال سرگرمی به صف داعش بپیوندند.

این درحالی است که تیم ملی کریکت افغانستان در سال‌های اخیر دستاوردهای بی‌نظیری برای این ورزش به ارمغان آورده است.

پیروزی‌های اخیر این تیم در جام جهانی کریکت موجی از شادی را در شهرهای مختلف افغانستان ایجاد کرد و مردم این موفقیت‌ها را جشن گرفتند.

در این رابطه مطالعه یک قدم تا حضور ببرهای آبی در فینال جام جهانی کریکت- شادی مردم در شهرهای مختلف افغانستان پیشنهاد می شود.

پیشنهاد:   شمار قربانیان حملات تروریستی در پاکستان به ۵۰ نفر افزایش یافت
لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=28536

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *