پنج‌شنبه 29 سنبله 1403 برابر با Thursday, 19 September , 2024

تازه‌ترین‌ها:

به گزارش ایراف، خبرگزاری باختر وابسته به طالبان، امروز دوشنبه، 5 شهریور گزارش داده است که براساس فرمان تازه هبت‌الله، سخنگویان مرکزی و ادارات این گروه در خصوص مسائل سیاسی تنها بیانیه‌های تایید شده از سوی رهبر طالبان را باید نشر کنند.

براساس این فرمان سخنگویان مرکزی از انتشار موضوعاتی که از سوی رهبر طالبان تایید نشده است، باید خودداری کنند.

همچنین در این دستور تازه آمده است که فعالیت سخنگویان وزارتخانه‌های طالبان تنها باید مربوط به ادارات مرتبط با خودشان باشد و پس از تایید وزیر یا رییس اداره مربوطه منتشر شود.

در همین رابطه، نشست تشریح فرمان رهبر طالبان در مورد چارچوب کاری سخنگویان و بحث و گفتگو در مورد آن توسط ریاست دسترسی به اطلاعات معاونت نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان امروز برگزار شد.

در این نشست عتیق الله عزیزی، معاون هنر و فرهنگ وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان در جلسه تشریح فرمان‌های رهبر طالبان در مورد چارچوب کاری سخنگویان طالبان مدعی شد که حکومت سرپرست همواره «اعتدال» را مدنظر داشته و به همین خاطر در برابر «دنیای کفر» پیروز شده است.

در بخش دیگری از این نشست نورالحق انور، در رابطه به تشریح فرمان هبت الله در رابطه با عملکرد سخنگویان رییس عمومی اداره امور در مورد وظایف این افراد گفت آنها موظف هستند که اهداف، سیاست‌ها، فعالیت‌ها، دستاوردها و دیگر اطلاعات حکومت سرپرست را مطابق چارچوب کاری و خط مشی خود رسانه‌ای و منتشر کنند.

همچنین، قدرت‌الله جمال، معاون مالی، اداری و گردشگری این وزارتخانه نیز به سخنگویان گفت از آنجایی به شما اعتماد کامل وجود دارد، باید با اخلاص کامل روی امور خود توجه کنید.

پیشنهاد:   پخش برنامه‌های تلویزیون «تمدن» افغانستان «تا شنبه ادامه دارد»
لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=33673

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *