پنج‌شنبه 29 سنبله 1403 برابر با Thursday, 19 September , 2024

تازه‌ترین‌ها:

به گزارش ایراف، نیویورک پست در گزارشی تازه نوشته است که جری دانلیوی، بازپرس ارشد کمیته، در شبکه اجتماعی ایکس فاش کرد که نامه استعفای خود را روز جمعه ارائه کرده است و مایکل مک کال، رئیس امور خارجه را متهم به شکستن «قول‌هایی» کرده است که به خانواده‌های 13 نیروی آمریکایی ستاره طلایی که در جریان خروج ناموفق از افغانستان در جریان بمب گذاری توسط داعش کشته شده بودند را داده بود.

نیویورک پست در این گزارش نوشته است؛ در حالی که تحقیقات کمیته در واقع شواهد بیشتری در مورد مسئولیت مدیر بایدن هریس در قبال رویدادهای وحشتناک آگوست 2021 و پیامدهای خطرناک جهانی پس از آن کشف کرده است، مک کال و تیمش نیز از وظایف خود برای پیگیری پاسخ برای ابی کوتاهی کرده‌اند.

این فرد ادعا کرد: «مک کال و کمیته به وعده‌هایی که به خانواده‌های ستاره طلایی ابی گیت و عموم مردم آمریکا وعده‌ داد، عمل نکرده است.»

خروج ناموفق آمریکا از افغانستان و متعاقب آن حمله مرگبار داعش در فروگاه کابل در جریان خروج انتقادهای جدی را به دولت بایدن وارد کرده است.

این انتقادها و عدم پاسخگویی بایدن به پرسش های مربوط به این حادثه و تناقض‌های گفتاری او منجر به آن شده است که تحقیقاتی در این مورد از سوی کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا صورت بگیرد.

پیشنهاد:   اکتبر، سالروز تهاجمی که سر تا پا شکست بود
لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=32374

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *