تازه‌ترین‌ها:

«نیکی هیلی» از رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری می‌کند

روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» به نقل از منابع آگاه اعلام کرد نیکی هیلی قرار است ساعت 10:00 صبح چهارشنبه به وقت شرقی (18:30 چهارشنبه به وقت تهران) طی یک سخنرانی رسماً‌ از ادامه رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا کناره‌گیری کند.

به گزارش ایراف، این خبر در حالی منتشر شده است که طی روزها و هفته‌های اخیر، هیلی در مقابل ترامپ در انتخابات درون حزبی جمهوری‌خواهان متحمل شکست‌های پی در پی شده بود و روز گذشته در روز معروف «سه‌شنبه بزرگ» که نامزدهای جمهوری‌خواه در 15 ایالت رقابت می‌کردند، هیلی تنها در ایالت ورمونت پیروز شد و میدان را در ایالات دیگر به ترامپ واگذار کرد.

بایدن و ترامپ در حالی احتمالاً نامزد نهایی دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات می‌شوند که نتایج اکثر نظرسنجی‌های آمریکا نشان می‌دهد که رأی‌دهندگان آمریکایی هیچ تمایلی به هیچیک از این دو فرد ندارند.

طبق پیش‌بینی‌ها، پیروزی‌های ترامپ در سه‌شنبه بزرگ، احتمالاً یک هزار دلیگیت را به او تخصیص خواهد داد و احتمالاً پیروزی وی در انتخابات مقدماتی ایالت جورجیا در 12 مارس، نامزدی نهایی وی از حزب جمهوری‌خواه را قطعی می‌کند.

انتخابات ریاست‌ جمهوری 2024 آمریکا در نوامبر امسال (15 آبان ماه) بین دو نامزد نهایی حزب دموکرات و جمهوری‌خواه برگزار خواهد شد.

در این رابطه مطالعه هیلی: خروج از افغانستان«پیام اشتباهی» به متحدان و دشمنان ایالات متحده ارسال کرد پیشنهاد می شود.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=8886

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *