هجوم ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا در غزه + تصاویر

ارتش اشغالگر صهیونیستی نیمه شب گذشته با هجوم به بیمارستان شفاء در شمال باریکه محاصره شده غزه آن را به تصرف درآورده است.

بنابر گزارش خبرگزاری ایراف، در جریان حمله به این بیمارستان درگیریهای بسیار شدیدی میان نظامیان صهیونیست و رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین روی داده است. بخش رسانه ای ارتش اسرائیل اعتراف کرد که در درگیریهای بامداد امروز حداقل یکی از نظامیان این رژیم هم زخمی شده است.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه پس از دریافت خبری مبنی بر حضور یکی از فرماندهان حماس این حمله را انجام داده اند، از بازداشت 80 فلسطینی در داخل بیمارستان شفا خبر داده است.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم پس از حمله گسترده به بیمارستان شفا نتوانسته به هیچ یک از اسرای خود و یا مسئولان حماس و سایر گروه های مقاومت اسلامی غزه در داخل این بیمارستان دست یابد.

برخی منابع در داخل بیمارستان شفا گفتند ارتش صهیونیستی از بامداد امروز بیش از 40 مرتبه این بیمارستان را بمباران کرده است. ارتش اسرائیل پس از اشغال این بیمارستان بزرگ، در داخل محوطه ان اقدام به حفاری و خاک برداری کرده است.

شبکه العربی به نقل از برخی منابع از دو انفجار مهیب در داخل بیمارستان شفا خبر داده است.این شبکه افزود بیش از 30 هزار آواره و بی‌سرپناه در داخل بیمارستان جانشان در خطر است.بیش از 5 هزار مجروح هم به سبب ادامه بمباران‌ها و قطع بودن جریان برق در خطر هستند. صدها نفر از خانواده های بیماران بستری در این بیمارستان از صبح امروز مجبور به ترک منطقه با پای پیاده شده اند.

هجوم ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا در غزه + تصاویر هجوم ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا در غزه + تصاویر هجوم ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا در غزه + تصاویر هجوم ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا در غزه + تصاویر هجوم ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا در غزه + تصاویر

پیشنهاد می شود: ملا حسن آخوند: بحران غزه داغی بر پیشانی تاریخ است

پیشنهاد:   کاظمی قمی: جنایت ترور هنیه پاسخی سهمگین خواهد داشت
لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=10569

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *