جمعه 30 سنبله 1403 برابر با Thursday, 19 September , 2024

تازه‌ترین‌ها:

تبدیل بیمارستان خان یونس به پادگان نظامی

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان ناصر یورش برده و پس از تخریب دیوار جنوبی، آن را به پادگان نظامی تبدیل کرده است.

به گزارش ایراف، دکتر اشرف القدره اظهار داشت صهیونیست‌ها ساختمان اورژانس و چادرهای آوارگان را هدف قرار داده و گورهای دسته جمعی داخل بیمارستان ناصر را تخریب کرده‌اند.

القدره گفت اشغالگران بامداد امروز (پنجشنبه ۲۶ بهمن) کادر پزشکی و آوارگانی را که در داخل بیمارستان باقی مانده بودند، به زور و با تهدید و بمباران مجبور به خروج از آن کردند.

وی تصریح کرد که دشمن صهیونیستی خواستار انتقال تمامی بیماران از جمله افراد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه و بخش نوزادان که 6 نفر از آن‌ها زیر تنفس مصنوعی هستند، به ساختمان قدیمی بیمارستان شده است.

در رویدادی دیگر، دو وزیر رژیم صهیونیستی در یک دهن کجی آشکار به جامعه بین‌المللی باز هم تاکید کردند که اجازه تشکیل کشور فلسطین را نخواهند داد.

اسموتریچ، وزیر دارایی مجارستانی الاصل رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ما هرگز اجازه تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس را نخواهیم داد.

وی اظهار داشت از کابینه دولت خواهد خواست تصمیمی صریح و واضح در مخالفت با تشکیل کشور فلسطین اتخاذ کند.

در همین راستا، ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی عراقی الاصل رژیم صهیونیستی نیز گفت دنیا می‌خواهد کشوری به اسم فلسطین تشکیل شود، اما این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد.

در این رابطه مطالعه شهادت ۱۱۵۰۰ کودک فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه  پیشنهاد می شود.

پیشنهاد:   واکنش‌ها به ترور اسماعیل هنیه | رژیم صهیونیستی از خط قرمز عبور کرد
لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=5894

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *