جمعه 30 سنبله 1403 برابر با Thursday, 19 September , 2024

تازه‌ترین‌ها:

قدرت موشکی حماس

روزنامه صهیونیستی “یدیعوت احارونوت” تاکید کرد علیرغم گذشت 100 روز از عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی علیه باریکه محاصره شده غزه، برآوردهای اطلاعاتی حاکی از آن است که اکثر مبارزان و رهبران جنبش حماس در نوار غزه همچنان در قید حیات بوده و بخش اعظم زیرساخت‌های نظامی و تدارکاتی غزه نیز بطور کامل سالم مانده است.

منابع نظامی غربی حجم بمب های پرتاب شده بر روی باریکه غزه طی 100 روز اخیر را معادل سه بمب پرتاب شده بر روی شهرهای هیروشیما و ناکازاکی ژاپن ارزیابی کرده اند.

 

آمار منابع صهیونیست از حملات سنگین موشکی مقاومت اسلامی غزه

اعتراف صهیونیست‌ها به شکست مقابل رهبران و مبارزان حماس

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد از 7 اکتبر (15 مهر) 11 هزار راکت و موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده که از این تعداد، 9 هزار موشک از غزه و 2 هزار موشک از لبنان به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

 

سازمان ملل: 100 روز گذشته برای مردم غزه همچون 100 سال گذشته است

رئیس آژانس امدادرسانی سازمان ملل “آنروا” تاکید کرد که 100 روز گذشته برای ساکنان نوار غزه همچون 100 سال گذشته و ملت فلسطین به دلیل بمباران‌های ارتش رژیم صهیونیستی در معرض بزرگ‌ترین عملیات مهاجرت اجباری از سال 1948 بوده است.

اعتراف صهیونیست‌ها به شکست مقابل رهبران و مبارزان حماس

فیلیپ لازارینی تصریح کرد که بیشتر ساکنان نوار غزه از جمله کودکان آسیب های روحی و جسمی ناشی از حملات ارتش رژیم صهیونیستی را تا آخر عمر با خود همراه خواهند داشت.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=1526

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *