ابتلای پادشاه انگلیس به سرطان

کاخ باکینگهام در بیانیه‌ای اعلام کرد که چارلز سوم، پادشاه انگلیس، به یک نوع سرطان مبتلا است.

بنا بر گزارش ایراف، کاخ باکینگهام گفته که چارلز ۷۵ ساله که در سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی پس از مرگ مادرش الیزابت به مقام پادشاهی رسید، به نتایج این درمان «کاملا‌ امیدوار» است و «مشتاق است« که هرچه زودتر به وظایف عمومی خود بازگردد.

در این بیانیه آمده است هفته پیش که چارلز سوم در بیمارستان برای جراحی بزرگ شدن پروستات خوش‌خیم بستری شد، پزشکان متوجه بیماری دیگری شدند.

بیانیه اعلام می‌دارد که او برنامه‌ای از معالجات منظم را آغاز کرد و پزشکان نیز به او توصیه کردند که در این مدت وظایف عمومی را به تعویق بیندازد. با این وجود در طول این دوره، به انجام امور اداری و دولتی ادامه خواهد داد.

کاخ باکینگهام اعلام کرد که او تصمیم گرفته است این خبر را برای جلوگیری از انتشار حدس و گمان‌ها به اشتراک بگذارد و همزمان امیدوار است که این کار بتواند به تقویت درک عمومی برای همه کسانی که در سرتاسر جهان مبتلا به سرطان هستند، کمک کند.

این در حالی است که کیت، پرنسس ولز و همسر شاهزاده ویلیام، وارث تاج و تخت انگلیس نیز به تازگی مدت دو هفته را برای انجام جراحی شکم به دلیل یک بیماری نامشخص و البته غیر سرطانی در بیمارستان گذرانده بود.

اگرچه خانواده سلطنتی انگلیس موضوعات مرتبط با سلامتی را یک موضوع خصوصی می‌دانند و از انتشار اطلاعات درباره آن‌ها خودداری می‌کنند، اما چارلز سوم تصمیم گرفت تا درباره معالجات اخیر خود رسما اطلاع‌رسانی کند.

پادشاه ۷۵ ساله انگلیس روز گذشته، از اقامتگاه سلطنتی سندرینگهام در نورفک به کاخ باکینگهام در لندن بازگشت. به گفته کاخ باکینگهام، پادشاه روند درمان سرپایی را شروع کرده است.

جزئیات بیشتری درباره پیش‌آگهی و پیشرفت سرطان منتشر نشده است.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=4536

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *