جمعه 30 سنبله 1403 برابر با Friday, 20 September , 2024

تازه‌ترین‌ها:

ایران مهاجرپذیرترین کشور جهان است

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز در دیدار با نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی در امور پناهندگی گفت ایران پناهنده پذیرترین کشور دنیا است.

بنا بر گزارش ایراف، روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز؛ اعلام کرد که نمایندگان سازمان اینترسوس و دفتر نمایندگی سازمان امور پناهندگی نروژی در ایران ضمن بازدید از مراکز بهداشت استان با مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد ضمن بررسی و نیازسنجی اولیه، در خصوص بهسازی و ارائه تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی به مراکز بهداشت استان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه این نشست، دهقان شیری، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، ضمن ابراز خرسندی از کمک های انسان دوستانه نمایندگان آن سازمان ها، گفت: جمهوری اسلامی ایران طی دهه های گذشته از بزرگترین کشورهای پناهنده پذیر در دنیا به شمار می رود و این خود نشانگر حسن نیت کشور ماست.

گفتنی است که در حال حاضر بیشتر از ۶ میلیون پناهنده و پناهجو در ایران زندگی می‌کنند که اکثر آنها را اتباع افغانستان تشکیل می‌دهند.

در این رابطه مطالعه خدمات ایران به مهاجران افغانستانی از نظر صلیب سرخ، ارزشمند است پیشنهاد می شود.

پیشنهاد:   از طرح‌های تحمیلی در نشست دوحه حمایت نمی‌کنیم؛ آمریکا مسئول پیامدهای اشغال است
لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها