شنبه 16 سرطان/تیر 1403 برابر با Saturday, 6 July , 2024
اجرای نامناسب طرح جمع‌آوری اتباع غیرمجاز در شهرستان بهارستان تهران + فیلم

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران از اجرای طرح «ضربتی» جمع آوری اتباع غیرمجاز در شهرستان بهارستان خبر داد. تصاویر منتشرشده از روند اجرای این طرح نشان دهنده رفتار نامناسب با افراد بازداشت شده است.

به گزارش ایراف، با آغاز طرح «ضربتی» جمع آوری و بازگشت اتباع غیرمجاز در شهرستان بهارستان با همکاری اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، فرمانداری بهارستان، فراجا، پلیس مهاجرت غرب استان، 475 نفر در یک روز جمع آوری و جهت بازگشت به مراجع ذیربط تحویل داده شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران؛ در ادامه طرح جمع آوری و بازگشت اتباع غیرمجاز در استان تهران، صبح امروز نشستی با حضور احسان حیدری سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، عبداله نوحی فرماندار بهارستان، بخشداران، و تعدادی از کارکنان فراجا و پلیس مهاجرت برگزار و با اتخاذ تصمیمات و هماهنگی های لازم، این طرح ضربتی و میدانی به صورت گروهی در دو بخش گلستان و بوستان آغاز شد.

این در حالی است که شیوه اجرای این طرح و رفتار با بازداشت شدگان براساس تصاویر و کلیپ‌هایی که منتشر شده، مورد انتقاد فعالان حقوق پناهجویان قرار گرفته است.

پیشنهاد می شود: احتمال بازگشت حدود ۱.۵ میلیون پناهجو از پاکستان و ایران به افغانستان

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=5727

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها