هیئتی از بانک مرکزی افغانستان برای شرکت در مجمع بین‌المللی اقتصاد به مالزی رفت-سفر هیأت ارشد بانک مرکزی افغانستان به مالزی- ایراف

به گزارش ایراف، یک هیئت ارشد بانک مرکزی افغانستان به دعوت مالزی برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی سالانه مجمع بین‌المللی اقتصاد و مالی اسلامی به این کشور سفر کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، این هیئت قرار است در نخستین روز سفر در نشستی که توسط بانک مرکزی مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند و در این نشست از نمایندگان بانک مرکزی افغانستان و سایر بانک‌های مرکزی کشورهای اسلامی دعوت شده است تا نظرات و تجربیات خود را در خصوص توسعه بانکداری اسلامی را در میان بگذارند.

هیئت اعزامی پس از آن در کنفرانس دو روزه تحت عنوان مجمع بین‌المللی اقتصاد و مالی اسلامی که توسط دولت اندونزی برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

بانک مرکزی افغانستان در این باره گفته است که در این مجمع، نمایندگان بانک‌های مرکزی  و مؤسسات مالی کشورهای مختلف جهان دعوت شدند و قرار است شرکت‌کنندگان پیرامون توسعه بانکداری اسلامی، تقویت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و مسائل مربوط به صکوک و توسعه بازارهای مالی بحث و تبادل نظر کنند.

این درحالی است که حکومت سرپرست افغانستان هنوز از طرف هیچ کشوری به رسمیت شناخته نشده است. با این حال در ماه‌های اخیر شاهد رفت و آمدهای دیپلماتیک فراوان به افغانستان بوده‌ایم. مقامات طالبان نیز به چند نشست منطقه‌ای و بین‌المللی دعوت شده‌‌اند.

پیشنهاد می شود: بانک مرکزی افغانستان: یکی از دستاوردهای ما حفظ ارزش «افغانی» است

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=22669

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها